środa, 27 maja 2015

BLUE LACE - KORONKOWA BROSZKA

Witajcie ,

Dzisiaj kolejna broszka z serii tych ostatnio moich ulubionych , koronkowych.






Tym razem użyłam pastylki kyanitu o wymiarach 20 mm x 12 mm.

Kyanit w kolorze zachmurzonego nieba  ( w sam raz odzwierciedlający dzisiejszą pogodę )  , przedstawia nadciągające ciemne , deszczowe chmury i gdzie nie gdzie jaśniejsze przejaśnienia zwiastujące może nawet słońce ( marzenie  :lol: ).







Kamyk obszyłam techniką haftu koralikowego i peyote koralikami TT 12/0 w kolorze : Opaque-Lustered Baby Blue i Miyuki Round 15/ w kolorze : Opaque-Rainbow Frosted Jet. 

Dalej umieściłam rząd niebieskich , 2 mm. kostek barwionego hematytu ( których nie udało mi się uchwycić na zdjęciu ale są ) i koralików Triangle 6 mm. w kolorze : Metallic Suede Blue , które ozdobiłam koralikami Miyuki Round 15/0 i małymi  , 2 mm. kryształowymi oponkami - Crystal AB.








Całość obszyłam TR 15/0 - Opaque Blue Turquoise .

Delikatną koralikową koronkę wykonałam z Miyuki Round 15/0 - Ceylon Pastel Blue i TR 15/0 -  Opaque Blue Turquoise. 






Tył broszki podszyłam ekoskóską w kolorze szafirowym , zapięcie w kolorze srebrnym.

Wymiary 5 cm. x 4 ,2 cm.







" BLUE LACE " jest utrzymana w tonacji niebieskiej , była prezentem z okazji Dnia Matki dla mamy mojego męża i dzisiaj pojechała do swojej nowej właścicielki , mam nadzieję , że spodoba się .



Bardzo dziękuję , że czasem tu do mnie zaglądacie .



6 komentarzy:

  1. Cudna, delikatna i wydaje się być taka ulotna jak podmuch wiatru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, dziękuję :) To chyba jasna koronka nadaje lekkości tej broszce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatna i elegancka. Jak dla Królowej Lodu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna:) I delikatna. A te kianity kuszą co raz bardziej. W sklepach prezentują się tak nijako;) A Ty nadajesz im wyrazu:) Na pewno będzie się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, rzeczywiście same kamyki bez oprawy są na pierwszy rzut oka może nijakie ale można z nich stworzyć cuda ;)

    OdpowiedzUsuń