niedziela, 17 maja 2015

KYANIT W KREMOWEJ KORONCE - BROSZKA

Witajcie ,

Dzisiaj czas na nową koronkową broszkę .







:roll:







Kyanit  to kolejny odkryty przeze mnie kamyk niezwykłej urody , niebiesko szarej barwy z prześwitami złota , kremu a nawet rudej czerwieni .

Broszkę  " KYANIT W KREMOWEJ KORONCE " wykonałam techniką haftu koralikowego i peyote .







W centrum umieściłam poduszeczkę kyanitu o boku 18 mm , którą obszyłam koralikami toho treasure 12/0 - Metallic Nebula i toho round 15/0 - Permanent Metallic Matte Galvanized Staglight . 






:roll:






Dalej kamień ozdobiłam koralikami SuperDuo 2,5 x 5 mm. w kolorze - Matte Iris Blue  a te przymocowałam trzema koralikami Miyuki w kolorze - Jet Azuro.






:roll:






Brzeg broszki obszyłam TR 15/0 - Permanent Metallic Matte Galvanized Staglight  i dalej delikatną koronką z koralików : TR 15/0 - Silver Lined milky Lt Topaz , Opaque-Pastel-Frostec Egg Shell  i koralikami Miyuki 15/0 - Ceylon Butter Cream.









Tył broszki podszyłam ekoskórką w kolorze szafirowym , zapięcie w kolorze srebra , średnica ok. 5,5 cm .

Wczoraj owa broszka jak to u mnie bywa trafiła w rączki mojej córci Marzenki jako prezent urodzinowy .

Mam nadzieję , że kolorystyka broszki utrafiona i będzie ozdobą nie jednej bluzki  :lol:

Powstała jeszcze jedna siostrzana broszka w zupełnie innych barwach ale to już pokażę w osobnym wpisie .



Pozdrawiam Was  serdecznie i zapraszam do odwiedzania mojego bloga .



8 komentarzy:

  1. Oj,zdecydowanie utrafiona pod każdym względem. Jest idealna, dopracowana w każdym szczególe - powala na kolana <3 dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna piękna broszka, idziesz jak burza z tymi koronkami :)
    Uwielbiam kyanity, zaraz obok labków i kamieni księżycowych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, dziękuję :) Tak bardzo polubiłam kamyki i te koralikowe koronki :)
    Jeszcze kilkoma Was znudzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Fantastyczna kolorystyka i jak zwykle u Pani perfekcyjne wykonanie. Naprawdę zjawiskowa broszka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, ja chyba zwariuję przez te Twoje broszki, a przynajmniej wpadnę w gigantyczne ich uwielbienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu , dziękuję :) Ja też je bardzo lubię , przez koronkę są takie delikatne i kobiece :)

    OdpowiedzUsuń