wtorek, 5 maja 2015

LACY CREAM WITH VANILLA - BROSZKA

Witajcie,

Z tymi koronkowymi broszkami to wpadłam na całego  , powstała nowa i już kombinuję jaka będzie kolejna  :lol:

Dzisiaj  zaprezentuję Wam " LACY CREAM WITH VANILLA ".







W centralnym punkcie , w sercu broszki umieściłam małą pastylkę agatu muszlowego turitella o wymiarach 19 x 14 mm .

Kamyk jest w kolorach od brązu , szarości do jasnego beżu o niezwykłym wzorze.







Obszyłam go koralikami : Delica 11/0 - Matte Metallic Bronze , TR 15/0 - Gold-Lustered Montana Blue , TR 8/0 - Permanent Finish-Matte Galvanized Sterlight , dalej kryształowe oponki 3 x 2 mm - Jet , TR 15/0 - Permanent Finish-Matte Galvanized Starlight.







Całość otoczyłam koralikową koronką w jasnym kolorze przyprószoną jak w kremie szczyptą wanilii . Użyłam tu koralików : Miyuki 15/0 - Ceylon Butter Cream TR 15/0 - Gold-Lustered Montana Blue ( ziarenka wanilii ).

Koronka nieco węższa niż w poprzedniej broszce , lekko faluje i sprawia wrażenie delikatnej ( co dodaje jej lekkości ).







Wymiary końcowe to ok. 5 cm x 4,5 cm .

Tył podszyłam ekoskórką w kolorze brązu , zapięcie z zabezpieczeniem w kolorze srebrnym.







Broszka nie jest duża , może być ozdobą do szala  , bluzki  czy sukienki .







Dziękuję  i pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.



9 komentarzy:

  1. I znowu cudeńko, ten kamień jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem z wanilią też mi się bardzo podoba. Dwa kolory w koronce dały ciekawy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu , bardzo dziękuję :) Nie mogłam się oprzeć , wzięło mnie na koronkowe broszki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu , dziękuję :) Kamyk mały ale pełen uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu , dziękuję :) Bardzo się cieszę , że moja wanilia podoba się ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kamień jest niesamowity. Śliczna broszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję , kamień mały ale rzeczywiście urodziwy , zdjęcie nie oddaje jego piękna :)

    OdpowiedzUsuń