wtorek, 19 maja 2015

RUBINOWA KORONKA - BROSZKA

Witajcie ,

Ostatnio obiecałam pokazać Wam jeszcze jedną koronkową broszkę z kyanitem .







:roll:






Niby kamyk ten sam a jednak troszeczkę inny , ma więcej czerwieni , dlatego zdecydowałam się na zupełnie inną oprawę .





:roll:






Kyanit obszyłam koralikami : toho treasure 12/0 - Metallic Hematite i toho round 15/0 - Silver-Lined Ruby.


Dalej użyłam toho round 8/0 - Metallic Hematite ,  4 mm. perełek w kolorze - Burgund , koralików cube 1,5 mm. - Metallic-Silver-Frosted Antique Silver .

Brzeg obszyłam  toho round 15/0 - Metallic Hematite . 







Całość ozdobiłam koronką z koralików Miyuki 15/0 - Inside-Color-Rainbow Ruby-Garnet Lined i toho round 15/0 - Silver -Lined Ruby. Koronka lekko faluje i jest piękną ozdobą kamienia .







Tył broszki obszyłam bordową ekoskórką  , zapięcie w kolorze srebrnym .







Ta broszka skradła moje serce i zostaje ze mną , bardzo ją polubiłam i ostatnio nie rozstaję się z nią .






I jeszcze na koniec  dla porównania obie broszki razem .






Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze  :lol:





8 komentarzy:

  1. O matko jedyna jak cudownie się prezentuje. Po prostu piękność :)
    Mistrzowskie wykonanie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poprzednia była delikatna i romantyczna, a ta jest z charakterkiem, naprawdę gorrrąca. Takie trochę flamenco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, każda z tych broch jest niesamowita! Ale ta rubinowa ma w sobie ogień i rytmy flamenco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna broszka;)
    Taka ognista, nieokiełznana;)
    pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu , serdeczne dzięki :) To moja ulubiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu , dziękuję :) Tak ta broszeczka jest gorąca :) Kamień jest z odrobiną ognia , dlatego zdecydowałam się na taką oprawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Asiu , bardzo dziękuję za Twoje miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu , bardzo dziękuję :) Broszka została ze mną i może doda mi trochę ognia bo ostatnio coś sił i zapału mi brak ;)

    OdpowiedzUsuń