niedziela, 3 maja 2015

LADY BLUE LACE - BROSZKA Z KORONKĄ

Witajcie ,

Dawno tu nie zaglądałam , ale to nie znaczy , że nie tworzyłam (chociaż na pewno mniej niż dotychczas).

Tak , ostatnio miałam trochę zawirowań  w moim zdrowiu i moje kochane koraliki troszeczkę ucierpiały .

Od dłuższego czasu podziwiałam koronkowe broszki u moich blogowych koleżanek u Asi z bluefairy  i u Rudej z rudziaszkowo .

Wczoraj tak mnie wzięło , że już dłużej nie mogłam czekać i chociaż nie posiadam jeszcze książki Jamie Cloud Eakin "Dimensional Bead Embroidery" to postanowiłam spróbować swoich sił w tej koronkowej kwestii.

I tak powstała moja broszka " LADY BLUE LACE " .







Kamyk , którego nazwy nie pamiętam bo zbyt długo leżał w szufladzie oplotłam koralikami : Delica 11/0 - Transp.Lt. Topaz Gold Luster , 2 mm. kwadracikami barwionego hematytu , TR 8/0 - Permanent Finish - Matte Galvanized Starlight , TR 15/0 - Matte Bronze .







Koronka natomiast powstała z koralików Miyuki w kolorach : Opaque-Rainbow Frosted Jet , Silver-Lined Blue Zircon . Dzięki zastosowaniu tak małych koralików koronka wydaje się być bardzo delikatną , z czego jestem bardzo zadowolona . Koronka lekko faluje co dodaje broszce uroku.









Tył broszki podszyłam ekoskórką w kolorze szafirowym , zapięcie z zabezpieczeniem aby broszka nie odpięła się w trakcie noszenia ( szkoda by było ją stracić ).

Broszka tak mnie urzekła , że chyba powstaną kolejne  :lol:







:lol:

Dziękuję za odwiedzanie mojego bloga i pozostawienie śladu w postaci komentarza .

Postaram się zaglądać częściej i dzielić się z Wami moimi tworami.





12 komentarzy:

  1. Piękna broszka - sama koronka rewelacyjna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna broszka, koronka prezentuje się wspaniale :)
    PS: Na pierwszy rzut oka kamień przypomina mi dumortieryt, ale nie znam się na tym najlepiej, więc to może wcale nie to :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję :) Do tej koronki skradałam się od dawna , warto było ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Jestem zaskoczona efektem końcowym koronki , tak naprawdę to nie sądziłam , że wyjdzie ;) Dziękuję za nazwę kamienia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Broszka jest po prostu cudowna;)))))
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba Twoja koronka, ten ścieg sprawia, że koraliki wyglądają jak przerobione szydełkiem ;) świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Można rzec: koronkowa robota - gratuluję...pięknej broszki:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu, dziękuję :) Koronka rzeczywiście sprawia takie wrażenie jakby szydełkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, przepiękna jest ta broszka! Koronka wyszła cudna. Jestem nią po prostu oczarowana. W tej broszce wszystko jest perfekcyjne i zachwycające. Nie mogę się napatrzeć :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, dziękuję :) Ogromnie się cieszę, że moja broszka podoba się :)

    OdpowiedzUsuń