poniedziałek, 11 maja 2015

CZERWONY MAK - BROSZKA

Witajcie,

Dzisiaj prezentuję kwiatową broszkę , którą już jakiś czas temu wykonałam a z braku czasu nie byłam w stanie jej pokazać .

 " CZERWONY MAK "  wykonałam metodą beading peyote z koralików TR 15/0.







:roll:







Kwiat składa się z 10 płatków ( 5 - małych i 5 - dużych ) ułożonych w dwóch poziomach . Użyłam tu kolorów : Opaque Frosted Jet , Silver-Lined Milky Pomegranate , Opaque Pepper Red , Opaque Cherry , Inside Color Rainbow Lt Topaz Mauve Lined , Silver-Lined Lt Siam Ruby.







:roll:







Środek stanowi mała makówka . Koralik o średnicy 8 mm , który oplotłam koralikami  : Silver-Lined Smoky Topaz , Golg-Lined Rainbow Crystal , Inside-Color Luster Black Diamond- Opaque Yellow Lined .

Na około makówki zastosowałam krótkie chwościki z koralików :  Opaque Frosted Jet , Opaque Pine Green (TR-11/0).

Dla ozdoby postanowiłam wykonać trzy listki , z którymi miałam trochę zabawy ponieważ okazały się bardzo praco i czaso chłonne . Użyłam tu kolorów :  Higher-Metallic Iris Olivine , Silver -Lined Frosted Olive , Transparent-Frosted Peridot.







:roll:







Zapięcie metalowe w kolorze srebrnym przymocowałam taśmą peyote .







:roll:







Wielkość broszki : kwiat ok. 5,5 cm. z listkami ok. 8 cm.

Broszka " CZERWONY MAK " była kwietniowym prezentem imieninowym dla mojej córki Marzenki.









Serdecznie pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga .



14 komentarzy:

  1. Przepiękna broszka, moją uwagę od razu przykuły listki, są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, dziękuję :) Listki trochę dały mi popalić ale warto było powalczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna! :) Do makowych listków też się już przymierzałam, ale jeszcze się na nie nie zdobyłam, za to Twoje są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agato, dziękuję :) Mnie trochę podkusiło bo sam kwiat wydawał się taki niepozorny ;) A z listkami to w sumie fajna zabawa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mak cudowny, jak byś z zielonej łąki zerwała. Precyzyjnie wykonany a listki, coś pięknego!. Gratuluję Tak ogromnego talentu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bożenko, serdecznie dziękuję :) Maki to piękne kwiaty , bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny:) Chociaż broszki nie są moją ulubioną formą biżuterii, to Twój maczek zapiera dech:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kwiat jest niesamowity!!!Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite dzieło,śliczny kwiat!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję :) Dla mnie broszki do niedawna też nie istniały ,ale ostatnio jakoś je polubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Justynko bardzo dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń