czwartek, 27 sierpnia 2015

SŁONECZNA FRYWOLITKA

Witajcie,

Dzisiaj przedstawię Wam komplet frywolitkowy.

Kolczyki i zawieszkę wykonałam techniką frywolitki igłowej korzystając ze schematu:

VICTORIA

Użyłam tu nici poliestrowych Yabali w dwóch kolorach : szarym i słonecznym oraz koralików  TR-11/0 - Opaque - Rainbow Lt Beige, TT 12/0 - Hematite, MIYUKI Dębica 11/0 - Opaque Ivory AB, TR 8/0 - Hematite , pereł 6mm.




Kolczyki zawiesiłam na posrebrzanych biglach. Mają wymiar 4 cm x 6 cm ( z biglem ).

Zawieszka ma ten sam wymiar  4 cm i dodatkowo dwie perełki dla ozdoby, w sumie 6 cm.

Komplet Victoria w moim wydaniu prezentuje się  tak   :-D











Pozdrawiam Was serdecznie  :*



6 komentarzy:

  1. ~Bizuteria-blond27 sierpnia 2015 12:54

    Kasiu przepiękny komplet poczyniłaś:)!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idziesz jak burza, cudny komplet! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu,dziękuję :) Tworzę jeszcze do kompletu bransoletkę; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, bardzo dziękuję :) Zafascynowała mnie frywolitka i to są moje pierwsze kroki w tym temacie :) Lepsze i gorsze ale pokazuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, jak zawsze. W dalszej perspektywie nie widać, że to frywolitka :-) Kolory też idealnie dobrane. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń