piątek, 21 sierpnia 2015

CAMELIA - KOLCZYKI FRYWOLITKOWE

Witajcie ,

Dzisiaj przedstawię Wam moje nowe kolczyki , które wykonałam techniką frywolitki igłowej .

Przeglądając filmiki na YOU TUBE natrafiłam na coś ciekawego , kryształki rivioli oplecione frywolitkowym sposobem .

http://www.youtube.com/watch?v=x93ZfNp3ESk

http://www.youtube.com/watch?v=bfiBd8tNjlo

Do tej pory rivioli oplatałam koralikami techniką peyote , dlatego tak mnie to zaciekawiło i postanowiłam spróbować.

Filmiki pokazują w bardzo przejrzysty sposób jak sobie poradzić krok po kroku z takim wyzwaniem.

Użyłam tu rivioli  o średnicy 18 mm - Crystal i białych metalizowanych nici DMC - Diamant.













Frywolitkowe elementy z kryształkiem mają średnicę 4 cm , z biglem 6 cm.

Ponieważ nici te są dosyć sztywne w pracy , kolczyków niczym nie usztywniałam a jedynie zabezpieczyłam impregnatem do tkanin , który ma chronić przed zabrudzeniem.








Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam wakacyjnie  :lol:





2 komentarze:

  1. Przepiękne i tak delikatne, że zapierają dech :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu,bardzo dziękuję ☺ Kolczyki są delikatne i bardzo lekkie, w ogóle nie czuje się ich ☺

    OdpowiedzUsuń