niedziela, 9 sierpnia 2015

PINK CORAL - LETNIA ELEGANCJA

Witajcie ,

Ostatnie upały powodują u mnie błogie lenistwo i nie mogę zebrać się żeby usiąść i zaprezentować coś co  stworzyłam już jakiś czas temu w ciszy letnich , wakacyjnych nocy na suwalskiej działeczce .

Przed wakacjami zamawiając różne potrzebne koraliki i nie tylko w Kadoro dostałam bardzo fajną ulotkę ze schematem bransoletki autorstwa Marcia Balonis .

Schemat bransoletki od razu przypadł mi do gustu i postanowiłam spróbować .







W trakcie  tworzenia  :oops: powstał pomysł na dorobienie kolczyków i zawieszki .

Komplet powstał wg. instrukcji z koralików :

  • CzechMates Lentil  6 mm - Luster Opaque Beige

  • Firepolish 3 mm - Luster-Pink Coral

  • Round Beads 3 mm - Luster Coral

  • TR 11/0 - Silver-Lined Milky Pomegranate

  • TR 11/0 - Permanent Finish Galvanized Starlight

  • Miyuki ROUND 15/0 - Duracoat Galvanized Gold

  •  Perły 4 mm - Burgund

Bransoletka składa się z 7 elementów i ma długość z zapięciem ok. 20 cm.










Zapięcie magnetyczne ( kulka w kolorze złota )  okazało się na tyle słabe , że zabezpieczyłam je cienkim łańcuszkiem ( nosząc bransoletkę kilka razy odpięła się ) .



Kolczyki PINK CORAL to pojedyncze elementy zawieszone na pozłacanych biglach.

Wielkość kolczyka 4 cm x 2.4 cm.











Zawieszka to rozbudowany element bransoletki o koraliki FP 4mm - Luster - Pink Coral , Luster - Opaque Beige , RB 3 mm - Luster Pink , tworzy większy kwiat  , który zawiesiłam na cienkim złotym łańcuszku  ( niestety łańcuszek , który kupiłam po tygodniu noszenia zmienił kolor i zupełnie nie nadaje się ) . Mam prośbę może wiecie gdzie nabyć łańcuszki , które w trakcie noszenia nie zmienią barwy  :lol:

Wielkość zawieszki , średnica ok. 3.8 cm .













Komplet jest delikatny i noszę go w całości , pasuje do moich letnich sukienek .



Pozdrawiam Was w ten upalny wakacyjny dzień .



4 komentarze:

  1. Też dostałam tą gazetkę, ale na niej ta bransoletka nie wygląda tak ładnie jak Twoja :) Bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję , wydaje mi się , że to zależy od doboru koloru koralików :) Ja swoją bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny komplet, wprost idealny na lato :) Kolorystycznie wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń