piątek, 14 sierpnia 2015

BLUE TURQUOISE - LETNIA ELEGANCJA

Witajcie,

Dzisiaj kolejny kwiatowy komplet , który wykonałam wg. schematu Marcia Balonis .

Bardzo spodobał mi się poprzedni ( PINK CORAL ) dlatego postanowiłam powtórzyć go w innym zestawieniu kolorów.

Tym razem wykonałam bransoletkę i kolczyki z koralików :

  • Lentil 6 mm . - Turquoise-Bronze Picasso

  • FP 3 mm . - Blue Turquoise

  • Round Beads 3mm.  - Iris Blue

  • TR  15/0 - Trans-Rainbow Teal

  • TR 11/0 - Permanent-Finish Galvanized Starlight

  • MIYUKI 15/0 - Duracoat Galvanized Gold



Bransoletka








Kolczyki









I całość







Upał straszny uciekam i pozdrawiam Was .





4 komentarze:

  1. Ten komplet jest jeszcze piękniejszy niż poprzedni, na pewno bardziej do mnie przemawiają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Tak nie każdy lubi różowy kolor ale ten w poprzedniej wersji jest bardziej koralowy ;) Ta wersja jest bardziej morska i też bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna biżuteria .Czy prowadzi Pani jakies kursy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie dziękuję :) Niestety nie prowadzę kursów ale służę radą ;)

    OdpowiedzUsuń