piątek, 21 sierpnia 2015

ZIPPER BRANCELET

Witajcie ,

Dzisiaj zaprezentuję bransoletkę , którą zaprojektowała  Anna Lindell .

To kolejny schemat jaki otrzymałam przy zamawianiu koralików w sklepie Kadoro .

Wykonałam ją już jakiś czas temu z myślą o córce Marzence a z braku czasu pokazuję teraz.

Powstała z koralików :

  • Triangle 6 mm - Opaque - Ultra Luster Green

  • TOHO Round 11/0 - Frosted Metallic Iris Green-Brown

  • Round Beads 3 mm - Luster Crystal

  • MIYUKI Round 15/0 - Duracoat Galvanized Gold , Luster Green-Opaque White

Bazę bransoletki wykonałam techniką Cubic Raw ( w moim przypadku 3D , ponieważ chciałam uzyskać efekt bardziej przestrzenny ) .









Sposób ułożenia koralików Triangle , ich zazębianie sprawia wrażenie zamka błyskawicznego stąd pewnie nazwa bransoletki .

Wewnętrzna średnica z zapięciem ok. 17,5 cm .

Zapięcie magnetyczne zabezpieczyłam łańcuszkiem  ( niestety  nie jest na tyle mocne ).













Bransoletka jest miękka i rewelacyjnie wygląda na nadgarstku.

Właśnie zaczynam drugą część urlopu i mam plany dorobić kolczyki do kompletu .

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam Was wakacyjnie  :lol:





6 komentarzy:

  1. Niedawno skończyłam swój zipper i kurcze, jakoś coś mi w tym projekcie nie pasuje, dlatego miło popatrzeć "jak robią to inni". Kasiu, swoja suwaczkowa bransa jest jedyna w swoim rodzaju, świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, dziękuję :) Ja zawsze coś muszę od siebie dodać ,troszkę zmieniłam ale chyba na dobre ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na bardzo pracochłonną pracę, ale wara jest każdej poświęconej jej chwili, bo wygląda pięknie:)

    OdpowiedzUsuń