piątek, 11 września 2015

SŁONECZNA FRYWOLITKA - BRANSOLETKA

Witajcie ,

Po dłuższej wakacyjnej nieobecności jestem znowu .

Dzisiaj zaprezentuję Wam moją nową bransoletkę z serii "SŁONECZNA FRYWOLITKA " , którą zrobiłam na urlopie .

W dalszym ciągu w wolnych chwilach zgłębiam tajemnice frywolitki igłowej ( podobno najłatwiejszej z frywolitek , bo jest jeszcze czółenkowa i szydełkowa ) . Niby najłatwiejsza ale mało jest wiadomości na ten temat . Tak więc metodą prób i błędów nadal sobie dłubię  :lol:

Bransoletkę wykonałam  wg. wzoru  kolczyków Emelie Zakh " VICTORIA " .

Składa się z 4 elementów kwiatowych połączonych perełkami .









Użyłam tu tych samych nici poliestrowych Yabali , koralików i pereł co w kolczykach i zawieszce "SŁONECZNA FRYWOLITKA".

Długość bransoletki z zapięciem 18,7 cm , szerokość ok. 4 cm .

:lol:

A tu jeszcze cały komplet .









Pozdrawiam Was serdecznie .



8 komentarzy:

  1. Ale piękna i misterna, wprost nie mogę się napatrzeć. Cały komplet wygląda genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu serdecznie dziękuję :) To moje początki , ale myślę że w końcu nabiorę wprawy i moja frywolitka będzie równiejsza ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Bizuteria-blond12 września 2015 08:23

    Kasiu śliczna! Do mnie dotarły czółenka i teraz dłubie jednocześnie ten sam wzór bransoletki czółenkiem a drugą igłą, bo nie mogę się zdecydować co wolę :D Chociaż igłowa w dalszym ciągu wydaje się byc poręczniejsza i bardziej logiczna:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu dziękuję,mnie też korci żeby spróbować czułenkiem ale na razie tylko ćwicze igłą ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny - misterny i delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie to piękne i misterne, Kasia, Ty to masz zdolne ręce!

    OdpowiedzUsuń
  8. Asiu dziękuję , to moje pierwsze próby i jeszcze wiele im brakuje :)

    OdpowiedzUsuń