czwartek, 29 stycznia 2015

POWÓJ - BRANSOLETKA NA KROŚNIE

Witajcie,

Dzisiaj przyszła pora na zaprezentowanie nowej bransoletki tkanej na krośnie wg . mojej kombinacji .

Spytacie jakiej kombinacji ?

Otóż  wzór na bransoletkę powstał z wielu obrazków haftu krzyżykowego. Zobaczcie co wyszło.

:lol:

20150129_160335

 

Tym razem w roli głównej roślinka pnąca " Powój " ( convolvulus )  , często ją widzimy na balkonach , działkach .


Mój " Powój " powstał z koralików toho round 15/0 w 18 kolorach : Opaque-Lined Lt. Beige , Inside-Color Lt. Sapphire Opaque Purple Lined , Inside-Color Rainbow Rosaline Purple Lined , Metallic Iris Purple , Frosted Metalli Iris Purple , Inside Color Rainbow Crystal Strawberry Lined , Higher-Metallic Amethyst , Opaque-Pasel-Frosted Shrimp , Silver-Lined Milky Lt. Topaz , Permanent Finish-Matte Galvanized Starlight , Inside-Color Lustered Black Diamond opaque Yellow Lined , Gold Lustred Green Tea , Hybrid Turquoise Picasso , Inside Color Rainbow Jonquil Yet Lned , Silver Lined Olive , Higher-Metalic Iris Olive , Transparent-Frosted Olivine.

20150129_154724

Bransoletka po zdjęciu z krosna miała wymiary : 16,4 cm x 4,1 cm. Obecnie długość z zapięciem wynosi ok 19 cm.

20150129_154851

:roll:

20150129_155207

Brzegi ozdobiłam pikotkami z koralików Miyuki w kolorze Jet Azuro .

20150129_154514

:roll:

20150129_154945

Elementy metalowe : zakończenia tubowe , zapięcie - karabińczyki , ogniwka  , czapeczki ozdobne są w kolorze srebrnym .

20150129_161458

Przy metalowych zakończeniach dla ozdoby umieściłam 3 mm. kryształki bicone w kolorze Jet AB i ozdobne metalowe czapeczki.

20150129_160419

:lol:

Zawieszka : koralik FP Pear 10 x 7 mm - Sapphire , koraliki - kamyki lapis lazuri , metalowa , ozdobna kulka.

Jeszcze chciałam Wam pokazać bransoletkę w trakcie tkania.

20150127_102945

I po zdjęciu taka surową bez niczego  :lol:

20150128_114317

:lol:

Dziękuję za cierpliwość i za to , że zaglądacie i mobilizujecie mnie to działania.

:lol:   :lol:   :lol:

 

20150129_160335

15 komentarzy:

  1. ~Biżuteria-blond29 stycznia 2015 12:47

    O i kolejna piękność:) Bardzo ładnie wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki , tylko zdjęcia do kitu :( Bo jak już miałam czas to światła nie było odpowiedniego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest absolutnie genialna, piękny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu , dziękuję :) Chyba będzie moją ulubioną bransoletką ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze rozpływam się nad takimi pięknościami, haft krzyżykowy uwielbiam choć nie specjalnie mi wychodzi więc ta wersja tym bardziej mnie zachwyciła. Natomiast zaadaptowałam kiedyś haftowy schemat na square stich, efekt nie był tak spektakularny, ale zabawa fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, kiedyś sporo haftowałam krzyżykami ,więc sporo wzorów mam i dlatego postanowiłam je wykorzystać do krosna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wzór! Przełożenie mojego przebogatego zbioru wzorów krzyżykowych na koraliki chodzi za mną od ok. 40 lat (tak to nie pomyłka!), ale zawsze czegoś brakowało - to koralików, to igły, a ostatnio czasu :) Bransoletka jest super, bardzo podoba mi się jak kombinujesz przy końcówkach - takie drobiazgi, a dodają całej pracy charakteru :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani Kasiu, ja chciałam zapytać o działanie krosna. Mam w domu takie urządzenie, które zrobił dla mnie mąż :) Ale chowanie nitek w koraliki po skończonej pracy czy przeciąganie ich różnie się kończy :) :).... Napisała Pani w poprzednim poście, że krosno z Royal Stone nie "tworzy" końcówek.... Czy mogłaby Pani napisać jak to jest możliwe ??
    Pozdrawiam serdecznie,
    Ania O.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna wspaniała bransoletka:) I czekam na kolejne adaptacje wzorów krzyżykowych;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, na pewno będą następne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak ,proszę sobie obejrzeć filmik na YOUTUBE KROSNO VERSA tam jest pokazane o co chodzi , polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję , schematy haftów krzyżykowych są bardziej dostępne i ciekawe , można je spokojnie wykorzystać do koralików:) A ozdóbki przy zapięciach urozmaicają trochę bransoletkę ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję bardzo za podpowiedź :) :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam!Dopiero zaczynam swoją przygodę z koralikami,dużo oglądam w necie i tak trafiłam na Pani bransoletki tkane na krośnie i to było to zapadło mi w pamięć.Bransoletki są przepiękne i ja też bym chciała takie w przyszłości popełniać.Czy mogła by Pani przybliżyć ten temat laikowi takiemu jak ja,napisać parę słów o tym jak się tka na krośnie Verso i o co chodzi z tym ,że nie trzeba tam chować nitek.Takie krosno sporo kosztuje i nie chciałabym po zakupie stwierdzić ,że to nie moja bajka,a wśród znajomych nikt nie zna taj techniki.Myślę ,że taki post przydałby się nie tylko mnie.Pozdrawiam i liczę na odpowiedź-Iwona

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję , bajka czy nie , ale polecam przy każdej okazji filmik na YOU TUBE o krośnie Versa ;) Obejrzyj sobie i na pewno zrozumiesz w czym rzecz :)

    OdpowiedzUsuń