środa, 7 stycznia 2015

EMERALD FLOWERS - BRANSOLETKA I KOLCZYKI

Witajcie,

Karnawał trwa dlatego postanowiłam zrobić coś błyszczącego , kryształkowego .

Moje dawno nabyte i zapomniane kryształki Swarovskiego rivioli 14 mm , 12 mm i 8 mm w kolorze Emerald AB w końcu ujrzały światło dzienne .

Postanowiłam zajrzeć do nich i oto powstał komplet : bransoletka i kolczyki.

20150107_124951

Szperając trochę  w necie znalazłam na YOU TUBE fajny filmik Sidonia`s handmade jewerly   ,

z którego skorzystałam .


http://youtu.be/DavTZzzXEYA



Użyłam tu :

  • kryształki rivioli 14 mm , 12 mm , 8 mm - Emerald AB

  • czeskie kryształki bicone 4 mm , 3 mm - Green Emerald AB

  • czeskie kryształki drop 10 x 6 mm - Emerald

  • koraliki SuperDuo - Luster-Metallic Green

  • koraliki Miyuki Round 15/0 : Luster Green-Opaque White , Duracoat Galvanized Champagne

  • pozłacane elementy metalowe : zapięcie magnetyczne , ogniwka , bigle

Bransoletka składa się z trzech 14 mm rivioli wykonanych wg. filmiku Sidonii , natomiast cztery 8 mm rivioli postanowiłam sama opleść zmniejszając ilość koralików SuperDuo wokół rivioli.

Długość bransoletki z zapięciem wynosi 21 cm.

Wygląda to tak  :lol:

20150107_121400

:roll:

20150107_121908

:roll:

20150107_121756

:roll:

20150107_121554

:lol:

Kolczyki powstały z 12 mm rivioli , tu również zmniejszyłam ilość SuperDuo. Na dole kolczyków zamocowałam kryształkowe dropy , całość zawiesiłam na pozłacanych biglach. Długość kolczyków 6 cm , szerokość 2,3 cm.

Prezentują się tak.

20150107_122258

:roll:

20150107_125020

:lol:

I jeszcze cały komplet.

20150107_122147

:roll:

20150107_124938

:lol:

Niestety dzisiejszy brak słońca utrudnił mi zrobienie lepszych zdjęć , za co przepraszam.

Dziękuję za Wasze odwiedziny i zapraszam ponownie.

:lol:   :lol:   :lol:



20150107_122245

 

19 komentarzy:

  1. Jak zawsze - majstersztyk,arcydzieło dopracowane w każdym szczególe:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takim kompletem można zadać szyku, idealny na karnawał :) Bardzo lubię kolor "emerald", dlatego całość strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję , kolor " emerald " to również jeden z moich ulubionych :) Kryształki w tym kolorze są piękne i szkoda , że zdjęcia nie oddały ich urody :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo karnawałowa propozycja, a że lubię szmaragdowy, to przypadła mi do gustu :)
    Dzięki za podzielnie się źródłem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) Zdjęcia nie oddały piękna kryształków ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się spodobał ten zestaw. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich dzieł. A mogę wiedzieć gdzie kupujesz wszystkie te koraliki?

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudo.Tylko podziwiać pomysł i kunszt wykonania takiej biżuterii.To zaszczyt nosić takie cacko !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. prawdziwe dzieła sztuki ;) masz ogromny talent - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają jak by je zrobił profesjonalny jubiler :) Zapraszam na mój nowy blog o finansach http://swiatfinasow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana jestem oczarowana tym pięknym zestawem. Czy byłaby możliwość kupienia go od ciebie??? wszelkie informacje mogłabym prosić na maila.....

    poprostu CUDO!!!!

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  12. CHCĘ GO MIECĆ MOŻE JEST NA SPRZEDAŻ

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewelino , serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję , bardzo miło mi to słyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agnieszko , miło słyszeć takie słowa , dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Regino , dziękuję za zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. to mój kolor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Marzę o takim komplecie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Czy jest na sprzedaż? :) :0 :0

    OdpowiedzUsuń