poniedziałek, 26 stycznia 2015

LOTUS FLOWER - BRANSOLETKA

Witajcie ,

Dzisiaj prezentuję bransoletkę wykonaną wg. tutorialu Sidoni Petki . Tutorial znajdziecie na YOU TUBE

https://www.youtube.com/watch?v=UCaILQ8YWOk

Kiedy zobaczyłam tą bransoletkę od razu musiałam ją mieć .

Trzy kryształki Swarovskiego rivioli o średnicy 14 mm. oplecione są koralikami super duo - Matte Metallic Flax na zmianę z  koralikami Miyuki 15/0 w kolorze : Luster-Metallic Amethyst , Matte Metallic Iris Lt. Gold i kryształkami bicone 3 m  i 4 mm. w kolorze Amethyst AB.

20140928_142048

:roll:

20140928_141746

:roll:

Długość bransoletki z zapięciem ( magnetycznym ) wynosi ok. 18,3 cm. Kryształki cudownie mienią się w zależności od kąta padania światła . Bransoletka jest bardzo efektowna i nadaje się zarówno na specjalną okazję jak i na co dzień .

Nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła kolczyków do kompletu . Mniejsze kryształki rivioli o średnicy 12 mm. oplotłam w podobny sposób jak te w bransoletce .

Długość kolczyków z biglami to 5 cm .

Oto one  :lol:

20140928_143019

:roll:

20140928_143156

:roll:

I jeszcze cały komplet.

20140928_142722

:roll:

20140928_142639

:lol:

Pozdrawiam Was i zapraszam do odwiedzania mojego bloga .

Za wszystkie pozostawione komentarze z góry dziękuję.

 

20140928_142722

18 komentarzy:

  1. Cudownosci! Chciałabym kiedyś osiągnąć taki poziom :) podziwiam i zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny komplet :) Twoja wersja kolorystyczna podoba mi się chyba jeszcze bardziej niż ta z tutka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję , wszystkie kolory kryształków są piękne i odpowiednie , ja mam ochotę zrobić jeszcze jeden komplet w kolorze szafirowym :)
    Nabyłam już materiały ale ciągle u mnie brak czasu ;) Może w niedalekiej przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koronkowa robota :) Bardzo ciekawa propozycja na błyskotkę, przyznam szczerze, że sama bym się na taką skusiła :) Piękna praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję , tak rzeczywiście sprawia wrażenie koronki ;) Jest delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik śliczny:) I czekam na obiecane niebieskości;) A z czasem to tak już jest, że ciągle go nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana cudny komplecik :) Podziwiam za cierpliwość i zdolności :D U mnie ostatnio spokojnie ;Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :) Niebieskości czekają na swoją kolejność ale na pewno będą ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ~Biżuteria-blond29 stycznia 2015 09:23

    Piękna! Oj nie marnujesz czasu widzę!!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki , troszeczkę tworzę ale mi ciężko idzie ;) Moje myśli są daleko od koralików ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny efekt, naprawdę. Czy możesz zdradzić, gdzie zaopatrujesz się w koraliki? W żadnym znanym mi sklepie nie mogę znaleźć bicone 3mm, a i z pozostałymi Svarowskiego zwykle jest kiepsko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bicone 3 mm kupuję w "Kadoro" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzięki, wprawdzie tam też sprawdzałam i nie mają, ale pewnie za jakiś czas się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moniko są tylko w czeskich kryształach, poszukaj tam :)
    Swarovskiego są tylko Rivioli a bicone 3 mm są czeskie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. I tu mnie masz! Co mi się ubzdurało, że to Svarowski? Dzięki wielkie, teraz znalazłam!

    OdpowiedzUsuń
  16. A bardzo proszę , też są śliczne i wielu kolorach , można sobie dobrać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń