niedziela, 25 stycznia 2015

"KWIATY" NA KROŚNIE

Witajcie,

Dawno nie sięgałam po krosno ale oglądając piękne prace blogowych koleżanek postanowiłam sięgnąć po moje krosno nie  używane , zakurzone , zapomniane .

Wyciągnęłam , popatrzyłam i stwierdziłam , że nie nadaje się .

Zaczęłam szukać i znalazłam w Royal Stone fajne regulowane krosno i co jest najfajniejsze w nim to to , że nie trzeba na końcach chować nitek bo ich nie ma (moje stare krosno wiele nerwów mi napsuło żeby ładnie pochować nici ).

Po za tym krosno to można regulować na długość i wysokość co ułatwia pracę.

To tyle o moim nowym nabytku.

Bransoletka "Kwiaty" została utkana na krośnie z koralików toho round 15/0 wg. wzoru  SZKATUŁKA AMI  nabytego w sklepie Etsy  Flower 3 loom ( znajdziecie tam wiele ślicznych wzorów na krosno).

20150125_110227

:lol:

Użyłam tu 20 kolorów koralików : Opaque-Lustered Nawajo White , Opaque Pepper Red , Silver-Lined Milky Pomegranatte , Silver-Lined Ruby , Inside-Color-Lustered Black Diamond Opaque Yellow Lined , Silver-Lined Frosted Olive , Inside-Color Jonquil-Bunt Orange Lined , Permanenet Finish Galvanized Rose Gold , Gold Lined Topaz , Silver-Lined Peridot , Color Crystal Tomato Lined , Matte Bronze , Opaque Jet , Opaque-Frosted Jet , Opaque-Frosted Oxblood , Hybrid Turquoise Picasso , Opaque-Lustered Dark Beige ,    Opaque Pastel-Frossssted Shrimp , Silver-Lined Grass Green.

:lol:

20150125_110040

:roll:

20150125_105933

:roll:

20150125_111628

 

:lol:

Bransoletka po zdjęciu z krosna miała wymiary : szerokość 5 cm , długość 16 cm .

Brzegi ozdobiłam pikotkami z 3 koralików Miyuki 15/0 w kolorze Silver .

20150125_110349

W końce bransoletki wsunęłam tubowe zakończenia , które dodatkowo wkleiłam ( ponieważ nie udało mi się zdobyć odpowiedniej długości końcówek ) .

20150125_112137

 

Dla ozdoby wyszyłam dwa rzędy : pierwszy to kryształki bicone 3 mm. w kolorze Gold i koraliki Miyuki 15/0 - Silver , poniżej srebrny zyg zag.

Długość z zapięciem wyszła ok . 19 cm.

Przy zapięciu zamocowałam zawieszkę : kamień syntetyczny róża czerwona , koraliki FP Pear : Siam Ruby , Iris Brown , oponka kryształowa - Siam Ruby.

20150125_105933

:lol:

Chciałam Wam jeszcze pokazać jak wyglądała bransoletka w trakcie pracy na krośnie.

:lol:

20150118_112426

:roll:

A tu jeszcze bez zapięcia.

20150124_121058

:lol:

Pozdrawiam wszystkie odwiedzające osoby i dziękuję , że pamiętacie o mnie i czasem tu zaglądacie.

Ja ostatnio mało tworzę , cały wolny czas poświęcam  swojej chorej mamie.

 

20150125_110414

 

 

 

18 komentarzy:

  1. ~Biżuteria-blond25 stycznia 2015 06:54

    Przepiękna wyszła <3 Widzę ,że nas wszystkie wzięło na krosno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak pozazdrościłam Wam tych pięknych bransoletek na krośnie i zmobilizowałam się do działania :)
    Trochę długo to trwało bo czasu mam naprawdę bardzo mało , ale radzę sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Taka kwiecista i wiosenna, można się rozmarzyć :) Jak tak patrzę na te wszystkie cuda na krośnie, to też chodzi mi po głowie, żeby spróbować, może wreszcie się uda w tym roku... :) Dużo zdrowia dla mamy życzę i pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Biżuteria-blond25 stycznia 2015 09:04

    No to gratuluje jej tym bardziej, skoro mało czasu to taka pracochłonna praca z 15 jeszcze bardziej go zabrała :D ale...nie wiem jak Ciebie , ale mnie tkanie na krośnie wyjątkowo relaksuje więc przyjemne z pożytecznym:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Piękny wzór, a dodatkowo super wyglądają te srebrne wykończenia i biconki przy zapięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam w tej bransoletce wszystko, od wzoru po pięknie wszyte zapięcie, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu , bardzo dziękuję za ciepłe słowa :) Bardzo miło się tka także polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak , tak relaksuje , ale w tej obecnej chwili pozostają mi tylko wieczory i to też nie wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję , chciałam trochę ozdobić to proste zapięcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu , bardzo dziękuję :) Zapięcie wydawało się jakieś takie smutne dlatego postanowiłam trochę je ozdobić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, Twoja bransoletka zachwyca mnie nie tylko prześlicznymi anemonami, ale i wykonaniem. Bransoletka jest pięknie wykończona. Po prostu wypieszczona. Cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :) Anemony są śliczne , ten wzór od razu mnie zachwycił :) Co do zapięcia miało być inne :) Ale to też jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne arcydzieło, dopracowane w każdym szczególe. Gratuluję talentu! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczna :) Podziwiam ja bym nie miałam cierpliwości za duży nerwus ze mnie :):)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo dziękuję , a mnie takie robótki uspakajają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne krosno. Pierwszy raz widzę takie coś. Bardzo mnie to zaciekawiło. Można zrobić takie coś większe?

    OdpowiedzUsuń