poniedziałek, 4 sierpnia 2014

STYLOWA BIEL - BRANSOLETKA SZYDEŁKOWO - KORALIKOWA.

Witajcie po dłuższej mojej nieobecności .

Wakacje , urlop , piękna upalna pogoda , woda , las , odpoczynek i słodkie lenistwo ......

Jakiś czas tu nie zaglądałam , ale to nie znaczy , że nic nie tworzyłam.

Oczywiście zabrałam mój mały warsztacik i w wolnych chwilach dziergałam.

Tym razem tylko na szydełku i z malutkich piętnastek ( ostatnio moich ulubionych ).

Na początek postanowiłam stworzyć prostą , jednokolorową bransoletkę w kolorze  Opaque - Lustered Navajo White na 15 koralików w rzędzie.

:lol:

20140803_121305

:roll:

20140803_121343

:roll:

20140803_121733

Bransoletka stanowi komplet do naszyjnika "Kwiatowe Kulki ".

Ma długość z zapięciem ok.20 cm.

Elementy metalowe : końcówki , ogniwka i zapięcie są pozłacane ( pewnie z czasem wytrą się ale na razie wyglądają fajnie ).

:lol:

20140803_121504

:roll:

20140803_121601

:roll:

20140803_121810

:lol:

Pozdrawiam Was i zapraszam do oglądania moich kolejnych szydełkowych tworów.

:lol:   :lol:  :lol:

20140803_121357

12 komentarzy:

  1. Z 15o!!! Ho, ho!!! Śliczne dopełnienie kompletu chociaż moje serce skradł ten kulkowy naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tu dużo mówić, prostota jest piękna :)
    Ja również zakochałam się w grubaskach z 15-tek - są po prostu zachwycające! :-D
    A komplet przepiękny! Choć jak dla mnie to jeszcze tu czegoś brakuje - pasowałoby coś do uszu... ;-)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak , tak naszyjnik to ostatnio moja ulubiona ozdoba , ale jakoś brakowało bransoletki do kompletu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 15-tki są cudne :)
    A co do kolczyków to myślę nad takim rozwiązaniem :)
    I ...... tylko jednokolorowe będą pasowały , w kolorze bransoletki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne;-) Proszę mi powiedzieć gdzie kupuje Pani te kulki do kolczyków czy też wisiorka? są to zwyczajne koraliki o pożądanym wymiarze? pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje , kulki można kupić w hurtowniach z akcesoriami do tworzenia biżuterii np. ArtFan , koraliki drewniane.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatna, prosta a mimo to ma w sobie wiele uroku. No i te 15/o!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję :)
    Jest prosta ale właśnie o taką bransoletkę mi chodziło ;)
    A 15/0 ostatnio bardzo mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ to się pięknie razem prezentuje ! Fantastyczny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam.Mam pytanie?Czy jest możliwośc kupna pani wyrobów?Gdzie można zobaczyc ceny?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Podpinam się pod pytanie użytkowniczki ~Aneta twoje bransoletki są świetnym pomysłem na prezent. Chciałbym sprawić prezencik mojej lubie.

    OdpowiedzUsuń