czwartek, 17 lipca 2014

KWIATOWE KULKI - NASZYJNIK

Witajcie,

Dzisiaj odmiana i powrót do szydełka.

Jakiś czas temu na blogu Joanny Niewieczerzał   http://bizuteria-blond.blogspot.com/ , w zakładce - wzory na kulki szydełkowe ,  pojawił się cudowny schemat na  kulkę łowicką .

Kuleczka jest prześliczna , od razu oczarowała mnie i pomyślałam , żeby spróbować ją zrobić  ( na początku po tak długiej przerwie kulkowania okazało się , że pojawiły się kłopoty :( , ciągle prułam i nawlekałam i prułam itd. , w końcu pierwsza jakoś wyszła i pozostałe też ).

Zmieniłam tylko kolory na swoje potrzeby ( mam nadzieję Asiu , że nie obrazisz się za to ).

Naszyjnik " Kwiatowe Kulki " składa się z pięciu kulek pomiędzy , którymi są fioletowe perły - 10 mm.

Z tyłu krótki sznur szydełkowo-koralikowy o długości 17cm.  na 15 koralików w rzędzie , wykonałam z toho round 15/0 w kolorze opaque-lustered navajo white i połączyłam z częścią kulkową za pomocą karabińczyków.

Kulki wykonałam z koralików toho round 15/0 :

  • opaque-lustered navajo white

  • silver-lined purple

  • silver-lined mauve

  • silver-lined milky hot pink

  • silver-lined pinksilver-lined milky lt topaz

  • silver-lined frosted olive

  • opaque-frosted jet


Całość naszyjnika ma długość  65 cm.

Przy robieniu zdjęć okazało się , że bardzo przydatny jest ekspozytor a ja takowego jeszcze nie posiadam ( o zgrozo ).

Strasznie się natrudziłam , żeby cokolwiek Wam zaprezentować.

Co mogłam zrobić   :cry:  piramidkę z różności i wyszło to co wyszło  8-O

Sami zobaczcie  , ale już wiem , że jak tylko wrócę z urlopu w sierpniu to muszę nabyć ekspozytory .

:roll:

20140717_094123

:roll:

20140717_094755

:roll:

20140717_094417

:roll:

20140717_095122

:roll:

20140717_095049

:roll:

20140717_094514

:lol:

Pozdrawiam Was wakacyjnie i życzę dużo słoneczka .

Dziękuję za odwiedziny i pozostawienie kilku słów .

:lol:   :lol:   :lol:

20140715_190457

 

 

 

17 komentarzy:

  1. Śliczny wyszedł Ci ten naszyjnik. Kuleczki pierwsza klasa!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Miałam trochę trudności z kuleczkami ale pokonałam je :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny naszyjnik:) Miłego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję :) Jak zawsze zabieram swój mały warsztacik , może nadarzy się okazja i coś stworzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chylę czoła, ja dopiero raczkuję w temacie kulek szydełkowych, ale gdy widzę takie piękne prace sama chcę już tak robić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, robisz przepiękne rzeczy , na pewno zrobisz i kulki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. .......... Niesamowite dzieło. Piękne,bardzo pracochłonne i z jaką precyzja wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miły komentarz :)Kuleczki wymagają czasu ale warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna praca, kulki niesamowicie pracochłonne, tym większy szacunek, życzę udanego urlopiku i wielu pomysłów wakacyjnych:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. ~k.zyburtowicz22 lipca 2014 04:56

    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ~Bizuteria-blond24 lipca 2014 15:56

    Przecudny!!! I te kolory, zupełnie inne i tak pracę zmieniają:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu, to jest fantastyczne. Kolory mnie urzekły i ten wzór :-) Ech.......chyba nie wytrzymam i ja również podpatrzę ten wzór na moja pierwszą biżuterię dla samej siebie :-). Pozdrawiam serdecznie i podziwiam za talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agnieszko, dziękuję i gorąco pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu, dziękuję , Twoje kuleczki są śliczne, jeszcze raz dziękuję za tutorial :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kasiu, a tutaj zastosowałaś jakiej średnicy kuleczki? Pozdrawiam i dalej nie mogę oderwać oczu od tych krągłości :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agnieszko , kulki w tym naszyjniku mają średnicę ok. 22 mm.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Kasiu, a ja mam niestety 20 mm hmmmm....a to pech :-). Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń