wtorek, 5 sierpnia 2014

TĘCZOWE OLIWKI - NASZYJNIK SZYDEŁKOWO-KORALIKOWY

Witajcie ,

Dzisiaj przedstawiam Wam mój nowy twór szydełkowo-koralikowy , naszyjnik " Tęczowe Oliwki " , który powstał na urlopie.

Do jego stworzenia zainspirowała mnie tęcza na niebie , która jak to tęcza pojawiła się nagle w upalny dzień po gwałtownej  burzy.

Sercem i ozdobą są trzy drewniane koraliki , oliwki o wymiarach 4 x 2 cm. , oplecione metodą ukośnika  szydełkowo-koralikowego  .

" Tęczowe Oliwki " wykonałam z koralików toho round 15/0 ( moich ostatnio bardzo , bardzo ,bardzo ulubionych )

w kolorach :

  • silver-lined ruby

  • silver-lined milky hot pink

  • silver milky lt topaz

  • silver-lined grass green

  • silver-lined teal

  • silver-lined sapphire

  • silver-lined purple

  • opaque jet


Pomiędzy oliwkami są onyksowe czarne korale o średnicy ok. 1,4 mm. , dalej mniejsze - 0.8 mm. łączone po trzy i dwa .

Elementy metalowe : czapeczki do korali , ogniwka i zapięcie są posrebrzane.

Tak się prezentuje .

:lol:

 

20140803_113034

:roll:

20140803_120221

:roll:

20140803_120105

:roll:

20140803_113113

:roll:

20140803_120832

:lol:

 

Do kompletu dorobiłam onyksowe kolczyki.

:lol:

20140803_120649

:lol:

A tak prezentuje się cały komplet ( moja córka Marzenka szczęśliwa , bo to ona została właścicielką tego kompletu użyczyła kawałek siebie do prezentacji  :lol:  )

:lol:

20140803_133947

:lol:

Dziękuję za cierpliwość i pozdrawiam wszystkich odwiedzających mojego bloga.

:lol:   :lol:   :lol:

20140803_120832

 

 

16 komentarzy:

  1. Podziwiam Twoje zacięcie do 15o. Oliwki wyszły bardzo efektowne, a i cały naszyjnik prezentuje się pięknie szczególnie na modelce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu bardzo eleganckie. Ja nie wiem jak Ty to robisz :-). Pełen szacunek. Kasiu, podpowiedz proszę jakiego rozmiaru kulek użyłaś do łowickich piękności? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję , ostatnio szaleję z 15/o , ślicznie się prezentują w tworach szydełkowych :)
    A co do modelki to miałam szczęście , że była chętna do fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki , koraliki oliwki mają wymiary 4 cm x 2 cm :) A tak naprawdę to miały 3,5 cm x 2 cm tylko je przedłużyłam filcem
    ( dokleiłam im dupki filcowe :) )Byłam na urlopie i nie bardzo miałam jak zrobić sobie schemat do krótszych oliwek :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno wielkie Wooooooow!!! Kasiu, ten naszyjnik jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu, dziękuję :) Biorąc pod uwagę z jakimi trudnościami musiałam się zmagać to właściwie cud , że te oliwki w ogóle powstały :) A to za krótkie a to za wąskie itd. , jednym słowem szło pod górkę :) Ale są i oko cieszą , szczególnie mojej córki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny, fantastyczny i porywający:) Czekam na kolejne;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu, naszyjnik prezentuje się ślicznie i okazale :) Kolory są fantastyczne. Mam w swoich zasobach spore ilości drewnianych oliwek, z którymi nie bardzo wiedziałam co zrobić. Ale Ty podsunęłaś mi pomysł. Tylko jakoś te 15stki mnie przerażają ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, 15/0 są fantastyczne, spróbuj a na pewno je polubisz:)
    Ja też jakoś je omijałam do tej pory i teraz żałuję ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne! A do tego w moich ulubionych kolorach :)Jak już opanuję ukośnika to z pewnością spróbuję! Gratuluję kreatywności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agnieszko, dziękuję i życzę powodzenia z ukośnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne i bardzo pomysłowe. I kolory cudowne. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny naszyjnik,gratuluję; pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń