piątek, 18 września 2015

DELICATE LACE - BRANSOLETKA

Witajcie ,

Dalej frywolitkuję w wolnych chwilach , zgłębiam powoli tajniki tej misternej sztuki .

Popełniam błędy ale nie poddaję się  :lol:

Dzisiaj zaprezentuję Wam bransoletkę frywolitkową " DELICATE  LACE " , którą wykonałam wg. wzoru Emelie Zakh  - " ANEL  ".

Bardzo delikatna , koronkowa od razu wpadła w moje oko  :lol:

Użyłam tu nici DMC  Diamant w kolorze srebrnym i koralików Toho Round 15 /0 : Hight Metallic Amethyst , Metallic Hematite oraz Toho Round 11/0 - Metallic  Hematite i kulek Round Beads 3 mm - Luster Crystal.

Bransoletka składa się z pięciu elementów łączonych ze sobą w trakcie pracy.

Zapięcie na dwa karabińczyki .

Wymiary : długość 18 cm , szerokość ok 4,5 cm .









Do kompletu dorobiłam małe kolczyki ( wykorzystałam tu środkowy element z bransoletki , mały kwiatek ) .






Całość wyszła bardzo delikatna i efektowna.

Komplet trafił do mojej córki Marzenki i mam nadzieję , że jest zadowolona   :lol:

:lol:

Pozdrawiam wszystkie zaglądające tu osoby i zapraszam do odwiedzania mojego bloga.





4 komentarze:

  1. Kasiu, podziwiam Twoja cierpliwość i zręczność w robieniu takich rzeczy. Efekt końcowy zawsze jest zachwycający!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło. Po cichu zazdroszczę Twojej córce takiej biżuterii :) a chyba jeszcze bardziej Tobie - umiejętności :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiu , serdecznie dziękuję za miłe słowa :) Cierpliwa jestem ale tylko jak wszystko wychodzi dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu , dziękuję :) A co do umiejętności frywolitkowych to moje początki , szlifuję je w dalszym ciągu :)

    OdpowiedzUsuń