niedziela, 27 września 2015

BLUE FLOWER - BROSZKA

Witajcie ,

Ostatnio moje koraliki troszeczkę ucierpiały , poszły w odstawkę ponieważ trochę czasu spędzałam nad frywolitką .

Zatęskniłam za nimi i dzisiaj czas zaprezentować nowy twór -  kwiatową broszkę .








Wykonałam ją techniką peyote  z koralików TR 15/0.

Kwiat składa się z 12 płatków ( 6 mniejszych i 6 większych ) .

Środek to kryształek Swarovskiego 12 mm. rivioli - Crystal F opleciony koralikami TR Silver-Lined Cobalt i ozdobiony 3 mm. koralikami Round Beads - Iris Blue.







Do płatków użyłam  kolorów : Opaque Rainbow White , Opaque Lt. Beige , Silver-Lined Cobalt , Silver-Lined Milky Montana Blue , Inside-Color Lt. Sapphire Opaque Purple Lined , Trans-Rainbow Dark Sapphire.

Schemat na kwiatowe płatki  znalazłam  TUTAJ , gorąco polecam znajdziecie tam tutek jak wykonać kwiatka.

Całość zamocowałam na okrągłej bazie koloru szafirowego , zapięcie koloru srebra z małym zabezpieczeniem przed odpięciem.

Wielkość kwiatka ok. 6 cm.






:lol:



Dziękuję za Wasze odwiedziny .





20 komentarzy:

  1. Kasiu, nie mogę się napatrzeć na ten kwiatek, naprawdę jest wyjątkowy! Nosiłabym non stop :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, bardzo dziękuję :) Moje koraliki tak smutno spoglądały na mnie , że musiałam coś zdziałać :) A od dawna miałam ochotę na taką kwiatową broche ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne wykonanie, bardzo mi się podobają kolory, sam projekt, starannie wykończony tył - po prostu super :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kolorystyka urzekła mnie bez reszty, fantastycznie to wygląda! Dzięki za link do wzoru, zapisałam i może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu, krótko, bo mi mowę odjęło;) Cudowna, przepiękna broszka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mogę zacytować Kasię, bo też mnie zatkało. Po prostu piękna. Wzorek zapamiętany - dzięki. Bardzo chciałabym zrobić taką sobie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) Schemat nie jest trudny, przyjemnie się szyje; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Your work is perfection, your choice of colors is perfect. Have to see if I can find this pattern. thank you for sharing your work.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, szalenie efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kolorystycznie,brocha cud-miód,gratuluję talentu:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam kwiaty, a ten wyszedł Ci naprawdę przepięknie, cudownie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natalio , bardzo dziękuję :) Ja też bardzo lubię kwiaty dlatego często widać je w moich pracach :)

    OdpowiedzUsuń