niedziela, 11 października 2015

BLUE BUTTERFLY

Witajcie ,

Od dawna bardzo podobają mi się motyle , których autorką jest Angela Gambka .

Ich urok sprawił , że nie mogłam się oprzeć i musiałam spróbować swoich sił .

Motyl hmm , nad nim spędziłam trochę czasu ( dobierając nici , koraliki , wielkość perełek ) .

Początkowo wydawał mi się banalnie prosty ale w trakcie pracy okazało się , że nie jest tak słodko  :oops:

Posiłkując się na schemacie Angeli powstał taki oto motyl .








Środek to kryształ Swarovskiego 12 mm rivioli w kolorze Sapphire F  opleciony koralikami TR 15/0 - Metallic Nebula , TT 12/0 - Opaque-Pastel-Frosted Mudbrick , Opaque Cornflower , TR 11/0 - Ceylon Lt Ivory.

Inne koraliki tu użyte to : perły -12 , 8 i 6 mm , TR 8 mm - Opaque-Lustered Lt Beige , kryształki bicone 4 mm - Light Sapphire , FP Pear Sapphire 10 x 7 mm.







Zapięcie szufladowe , posrebrzane , okrągłe ażurowe 9 mm.

Nici poliestrowe Yabali w kolorze blue.

Druga część to kolia , wzór znaleziony w necie.

Całość prezentuje się tak  :lol:










Pozdrawiam Was serdecznie już jesiennie  :lol:

10 komentarzy:

  1. Coś pięknego, wzdycham i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu , bardzo mi miło :) Od dawna miałam ochotę zdziałać frywolitkowego motyla ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten motyl! I w dodatku niebieski! Razem z kolią prezentuje się imponująco. Bardzo podoba mi się frywolitka w biżuteryjnym wydaniu, może kiedyś uda się i mi to opanować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agato , serdecznie dziękuję :) Biżutka frywolitkowa jest piękna , potrzeba dużo cierpliwości ale warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam już wiele koralikowych motyli, ale takiego widzę pierwszy raz. Bardzo udany! Aż powiało latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu , dziękuję :) Rzeczywiście motyl powstał na sierpniowym urlopie tylko oprawy nie posiadał aż do teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś wspaniałego, uwielbiam takie kolory. Sama chciałabym tak umieć, efekt niesamowity. Czy można gdzieś kupić Twoje dzieła?

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, podziwiam za dokładność z jakim go zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Natalia, bardzo dziękuję :) Ogromnie się cieszę, że podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kamilo, serdecznie dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń