wtorek, 30 czerwca 2015

BLACK LACE - BROSZKA

Witajcie ,

Dzisiaj zaprezentuję Wam moją nową broszkę " BLACK LACE " , którą wykonałam techniką haftu koralikowego.




:roll:







Pastylkę agatu muszlowego turitella oprawiłam koralikami Toho Treasure 12/0 w kolorze - Matte Bronze i Toho Round 15/0 - Gold-Lustered Montana Blue . Dalej użyłam koralików SuperDuo 2.5 x 5 mm w kolorze - Jet i czarnych kryształkowych oponek 2 x 3 mm. Kolejne okrążenie to koraliki CZECHMATES TRIANGLE 6mm. - Luster-Metallic Champagne , które ułożyłam warstwowo i ozdobiłam trzema koralikami TR 15/0 - Opaque-Lustered Navajo White.







:roll:







:roll:







:roll:







Broszka przypomina kwiat  , lekkości dodaje jej koronka , którą wykonałam prostym , powtarzającym się  wzorem koronkowym z trzech koralików TR 15/0 - Frosted Jet .








Tył podszyłam ekoskórką w kolorze brązowym , zapięcie z zabezpieczeniem koloru srebrnego.

Wymiary z koronką : 5.5 cm . x 4.8 cm .

Broszkę " BLACK LACE " wykonałam na specjalne życzenie mojej znajomej  , kolory broszki miały być stonowane z przewagą czerni i brązu . Mam nadzieję , że broszka spodoba się jej  :lol:

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie .



4 komentarze:

  1. Cudna broszka :) Ta koroneczka wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Koronka trochę inna , prosta w wykonaniu i ku mojemu zaskoczeniu dała fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ ten agat jest niesamowity, po prostu magia :) Dodatkowo w takim ubranku wygląda niemal jak królewski klejnot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Tobą , agat jest śliczny :) A co do ubranka to bardzo się cieszę , że podoba się , bo miałam wątpliwości :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń