sobota, 27 czerwca 2015

LAWENDOWY - NASZYJNIK Z KORONKĄ

Witajcie ,

Dzisiaj zaprezentuję mój nowy naszyjnik .

Lato zawitało a w ogródku kwitnie lawenda , której kolory zainspirowały mnie do działania .

" LAWENDOWY " naszyjnik wykonałam techniką haftu koralikowego i herringbone ( łańcuszek ).




Zielony kamień chryzopraz oplotłam koralikami TT 12/0 w kolorze - Gold-Lined Aqua i Miyuki 15/0 - Luster-Metallic Amethyst . Dalej użyłam koralików : TT 12/0 - Inside-Color Rainbow Rosaline-Opaque Purple Lined , Pinch Beads - Luster-Metallic Amethyst , kostek hematytu barwionego na zielono 2 mm x 2 mm , TR 11/0 - Opaque-Lustered Lavender .






:roll:







:roll:







:roll:










Koronkę wykonałam z koralików : TR 15/0 - HYBRID Turquoise Picasso , Miyuki 15/0 - Luster-Metallic Amethyst , Luster Green-Opaque White ( pikotki z trzech koralików TR 15/0 - HYBRID  Turquoise Picasso ) .

Wymiary 6,7 cm. x 6,0 cm.

Tył podszyłam ekoskórką w kolorze jasnej zieleni.







Do wykonania łańcuszka herringbone wykorzystałam koraliki użyte do zrobienia zawieszki . W środku łańcuszka umieściłam linkę jubilerską , która nadaje kształt i ma zakręcane , mocne zapięcie .

Naszyjnik ładnie układa się na szyi .

Na koniec jeszcze kilka zdjęć z powstawania koronki  :lol:










Pozdrawiam Was serdecznie i wakacyjnie  :lol:

12 komentarzy:

  1. Wow, co za kolory, piękny naszyjnik! Przewijam te zdjęcia i przewijam, nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Halina Trolle27 czerwca 2015 09:34

    To prawdziwe cudo.Jeden z najpiekniejszych naszyjnikow,jakie udalo mi sie ostatnio zobaczyc.Przewspaniale kolory,finezyjnie delikatny-koralikowa koronka mnie urzekla :)
    -Usciski-

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam wielką słabość do tego połączenia kolorów, fiolet i zieleń mają w sobie dużo pozytywnej energii, nie znam się na tym, ale tak czuję;)
    Bardzo mi się podoba Twój kolejny koronkowy biżutek, jest niesamowicie radosny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu , dziękuję :) Zdjęcia nie oddają rzeczywistego piękna naszyjnika :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Halinko , bardzo dziękuję za miłe słowa :) Koronka koralikowa bardzo mnie wciągnęła :) Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu , serdeczne dzięki :) To połączenie zieleni z fioletem jest fajne i bardzo je lubię :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie jak najbardziej pochlebne słowa,wszystko co chciałam powiedzieć , zostało już wcześniej powiedziane,więc powiem krótko: coś pięknego !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo atrakcyjny drobiazg - misterna koroneczka - połączenie wykwintne, śliczny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały:) Mix zieleni i fioletu + koronka = cudowne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewelino, serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :) Bardzo polubiłam to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń