poniedziałek, 16 marca 2015

ROSES III - NA KROŚNIE

Witajcie ,

Dzisiaj przedstawiam kolejną bransoletkę tkaną na krośnie.

Kolejny wzór jaki otrzymałam od SZKATUŁKA AMI  to  ROSES III  , piękny wzór kwiatowy jakby malowany.

 

20150314_122242

:roll:

20150315_152229

 

Bransoletkę wykonałam z TR 15/0 w 12 kolorach :

  • Opaque Frosted Oxblood

  • Gold-Lustered Raspberry

  • Silver-Lined Mauve

  • Silver-Lined Ruby

  • Transparent-Frosted Ruby

  • Ceylon Impetiens Pink

  • Inside Color Luster Crystal Cotton Candy Lined

  • Gold-Lustered Green Tea

  • Matte Bronze

  • Permanent Finish Galvanized Rose Gold

  • Opaque-Lustered Lt Beige

  • Opaque-Pastel-Frosted Apricot


 

20150315_151903

 

Część tkana ma wymiary : długość 16, 3 cm. , szerokość 4,5 cm. ( po zdjęciu z krosna ).

 

20150314_121637

 

Dłuższe brzegi wykończyłam pikotkami z koralików Miyuki 15/0 w kolorze - Apollo Gold a pomiędzy nimi zastosowałam złote , fasedowane 2,5 mm. oponki z hematytu .

 

20150315_152246

 

Krótsze brzegi zakończyłam wsuwanymi tubami w kolorze srebra.

 

20150315_152137

 

Po ozdobieniu wymiary to : 5,2 cm  x  18,5 cm + 3,5 cm łańcuszka .

Zawieszka to kamyki : jadeit ciemno różowy , koral blado różowy i perła muszlowa kremowa zawieszone na posrebrzanym łańcuszku.

 

20150315_151824

 

Zapięcie na karabińczyk.

 

20150314_121148

 

Bransoletka jest miękka , ładnie dopasowuje się do nadgarstka .

 

20150314_122453

:roll:

20150315_152026

 

Na koniec zaprezentuję Wam mój skromny warsztacik i jak powstawała bransoletka na krośnie  :lol:

 

A odnośnie krosna Versa to pojawiło się również w Kadoro  :lol:

 

20150311_133908

:roll:

20150311_133950

 

:lol:

Dziękuję za Wasze odwiedziny i miłe komentarze .

Zapraszam do odwiedzania  :lol:

 

20150314_121232

 

 

 

18 komentarzy:

  1. Kasiu, kolejna perfekcyjna praca.
    Pięknie dobrałaś kolory, są lekko nieoczywiste, zgaszone, a przez to niesamowicie nostalgiczne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu ja powiem tylko tyle : PIĘKNA ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna bransoletka)
    Podziwiam talent i cierpliwość)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasiu, zrobiłaś kolejną piękną kwiatową bransoletkę. Bardzo podoba mi się jej kolorystyka. A te hematyty po bokach to po prostu majstersztyk. Jak tak widzę te Twoje tkane cudeńka, to aż mnie korci, żeby nabyć takie krosno też zacząć tkać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Asiu , bardzo dziękuję :) Kolory rzeczywiście zgaszone , lubię takie połączenie różnych odcieni różu z beżem i złotem ;) Ale rzadko można zobaczyć w moich pracach taki zestaw barw :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu , bardzo , bardzo , bardzo DZIĘKUJĘ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agato , dziękuję :) Hematyty i różne różności nabyłam na ostatniej giełdzie minerałów w Warszawie w Pałacu Kultury :)
    Giełda była ogromna wyszłam chora tyle było ciekawostek ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna i faktycznie prawie jak malowana - efekt końcowy jest zjawiskowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu , bardzo dziękuję :) Jak tylko zobaczyłam ten wzór to moje pierwsze skojarzenie było - malowane róże ;) Wiem , że nie przepadasz za różem dlatego bardzo dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna klasyka. Podziwiam Cię za pracowitość, z 15o to niezła dłubanina musiała być. Ale efekt wart każdej poświęconej minuty, a wykończeniowe pikotki tylko dodają uroku :-)
    A tak w ogóle to nazwałabym ją "angielska róża" - to takie moje pierwsze skojarzenie jak ją zobaczyłam :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję :) Twoje skojarzenie z różami wydaje mi się trafne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna, wygląda jak wykonana z materiału:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Natalio , dziękuję :) Tak wzór trochę przypomina fragment obrazu na płótnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pani prace nie tylko zapierają dech ,powodują również konieczność szybkiego podnoszenia szczęki z podłogi.Proszę, [jeśli można] o informację ,gdzie kupuje Pani te zapięcia szufladkowe do szerokich bransoletek

    OdpowiedzUsuń
  15. A przy okazji - dziękujemy za życzenia i również życzymy wszystkiego co najlepsze w te Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję , zapięcia kupuję w Kadoro :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu , bardzo dziękuję za życzenia świąteczne :) Ja ostatnio mam przerwę przymusową w moich koralikach,ponieważ wysiadł mi kręgosłup szyjny i ręce bolą , próbuję troszeczkę działać ale marnie idzie :( Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń