niedziela, 1 marca 2015

PAWIE PIÓRA - KROSNO

Witajcie ,

Dzisiaj przedstawię Wam moją nową bransoletkę tkaną na krośnie .



20150301_120446



Powstała parę dni temu ale nie mogłam uchwycić promyka słońca do sfotografowania jej.

Dzisiaj znalazłam trochę czasu w odpowiedniej porze dnia , chociaż nie tak do końca , ale zdjęcia są o wiele lepsze od tych wczorajszych  ;-)



20150301_120541

:roll:

20150301_120717



Wzór bransoletki  " PAWIE PIÓRA "  znalazłam w sklepie  MigotoChou   Etsy .


Jak tylko natrafiłam na ten wzór pomyślałam o mojej córce , która wprost przepada za wzorami pawich piór.

Tak więc bransoletka trafi do niej  :lol:



20150301_120935

:roll:

20150301_122148



Wykonałam ją z koralików toho round 15/0 w 22 kolorach : Permanent Finish Matte Galvanized Starlight , Permanent Finish Galvanized Rose Gold , Silver-Lined Smoky Topaz , Frosted Gold-Lined Rainbow Black Diamond , Matte Bronze , Permanent Finish-Galvanized Mint Green , Silver-Lined Dark Peridot , Transparent Frosted Green Emerald , Silver-Lined Peridot , HYBRID Turquoise Picasso , Silver-Lined Frosted Olive , Matte-olor Dark Olive , Metallic Iris Green-Brown , Inside-Color Rainbow Crystal-Prairie Green Lined , hHigher Metallic June Bug , Opaque Conflower , Silver-Lined Cobalt , Metallic Nebula , Trans-Rainbow-Frosted Teal , Silver-Lined Frosted Teal , Trans-Rainbow Teal ,  Opaque-Frosted Jet.

Dłuższe boki ozdobiłam pikotkami z toho round 15/0 , 11/0  a pomiędzy nimi wstawiłam koraliki toho Magatama 3 mm. ( wszystkie w kolorze Metallic Nebula. ) .



20150301_120521



Krótsze boki zakończyłam wsuwanymi końcówkami 4 mm.



20150301_120659

:roll:

20150301_122306



Zawieszka to kamyki : turkus , howlit , apatyt oraz kryształowa zielona oponka i turksowy  bicone 4 mm.

Wymiary bransoletki to szerokość 4,7 cm. i długość 17 cm. z zapięciem .

Tak jak wspomniałam bransoletka trafi w rączki mojej córki Marzenki , ciekawa jestem czy spodoba się jej ?

:lol:

Pozdrawiam Was mocno i zabieram się za kolejną tkaną bransoletkę a efekty pokażę wkrótce.

:lol:   :lol:   :lol:



20150301_122400











6 komentarzy:

  1. Dochodzę do wniosku, że cokolwiek wybierzesz na wzór swojego projektu, to będzie wyglądało zjawiskowo. Przykład: nie przepadam za motywem pawich oczek, a ta bransoletka mi się niesamowicie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu , bardzo dziękuję :) Wzór okazał się dosyć trudny , tyle kolorów musiałam użyć , że zabrakło miejsca na macie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jest, bardzo podoba mi się wykończenie boków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu , serdecznie dziękuję :) Boki stanowią ramkę i ujarzmiają misz -masz jaki panuje w środkowej części ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna, jak ja uwielbiam takie kolory, nie mogę się na nią napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalio , serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń