czwartek, 5 marca 2015

W STYLU FOLK - BRANSOLETKA

Witajcie,

Bardzo podobają mi się motywy folkowe , szczególnie łowickie kwiaty.

Niedawno nadarzyła się okazja na wypróbowanie takiego motywu na krośnie.

Ze sklepu Etsy   SZKATUŁKA  AMI   za przesłanie zdjęcia bransoletki z makami ( którą wykonałam wg. schematu Ani ) dostałam do wypróbowania nowy schemat na łowicką bransoletkę na krosno  , o której marzyłam i za który bardzo dziękuję  :lol:

 

20150305_125053

 

Jest to przepiękny wzór kwiatów łowickich bardzo kolorowy  na czarnym tle .

 

20150305_124318

:roll:

20150305_124849

 

Tym razem postanowiłam wykonać bransoletkę z koralików toho treasure 12/0.

Użyłam tu wielu kolorów ( aż 31 ) : Matte-Color Opaque Jet , Ceylon Lemn Chiffon , Opaque-Lustered Dandelion , Inside-Color Crystal-Peach Lined , Ceylon Peach Blush , Opaque Cherry , Opaque-Rainbow Cherry , Silver-Lined Ruby , Silver-Lined Frosted Ruby , Gold-Lustered Raspberry , Inside-Color Crystal-Opaque Fuschia Lined , Inside-Color Rainbow Crystal-Hot Pink Lined , Opque Pastel Pansy , Ceylon Gladiola , Metallic Iris Purple , Opaque-Rainbow Navy Blue , Silver-Lined Cobalt , Silver-Lined Sapphire , Opaque Cornflower , Inside-Color Lustered Crystal-Opaque Aqua Lined , Opaque-Frosted Blue Turquoise , Silver-Lined Froted Teal , Silver-Lined Green Emerald , Inside-Color Emerald-Dark Emerald Lined , Opaque Rainbow Mint Green , Opaque-Lustered Sour Apple , Trans-Raibow Lime Green , Frosted Metallic Iris Green-Brown , Matte-Color Dark Olive , Matte Bronze , Silver-Lined Frosted Dark Topaz .

 

20150305_124811

:roll:

20150305_124507

 

Wymiary bransoletki po zdjęciu z krosna to : szerokość 5,5 cm. i długość 16 cm.

Dłuższe boki ozdobiłam koroneczką z koralików toho round 15/0 - Opaque - Frosted Jet , koralików Miyuki 15/0 - Jet Azuro oraz czeskich kryształków bicone 3 mm. - Jet AB. W sumie dało to szerokość 6 cm. a właśnie o to mi chodziło , ponieważ postanowiłam wypróbować końcówki tubowe Miyuki tej długości.

 

20150305_125234

 

Zapięcie to dwa karabińczyki , elementy metalowe są pozłacane .

Dla ozdoby zawieszki  : 2 onyksy ,  2 korale fasedowane , koralik FP 10  7 mm - Jet , pozłacane serduszko zamocowane na pozłacanym łańcuszku .

 

20150305_124207

 

Długość bransoletki z zapięciem 18,5 cm ( długość można regulować zapinając o oczka łańcuszka ) .

:lol:

A tak wyglądało w skrócie moje pole walki  :lol:

 

20150302_131351

:roll:

20150302_131158

:roll:

20150303_102256

:lol:

A tak po zdjęciu z krosna   :roll:

 

20150303_115501

:lol:

I jeszcze parę fotek na okrągło .

 

20150305_125803

:roll:

20150305_130404

:roll:

20150305_130231

 

:lol:

Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozostawione komentarze  , które dają wiele  radości .

Pozdrawiam Was mocno  :lol:

 

:lol:   :lol:   :lol:

 

 

20150305_124752

12 komentarzy:

  1. Wspaniała! Muszę w końcu też wydziergać jakiś hafcik :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu cudowna! Ja też uwielbiam folkowe motywy, więc jestem totalnie oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko, polecam naprawdę fajnie się robi :) Hafciki można spokojnie zaadoptować do krosna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, dziękuję :) Wzorem jestem oczarowana i już kombinuję jak by wyglądał na białym czy ecru tle;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁaŁ jestem pod ogromnym wrażeniem po raz kolejny.Kasiu tworzysz przepiękne bransoletki , które zawsze oglądam z wielkim podziwem. Cudne , a krosno to aż Ci się pali w dłoniach :D Jak kiedyś się go dorobię to na pewno spróbuję :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. SUPER, gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mogę się napatrzeć, bardzo lubię folkowe wzory i w dodatku na czarnym tle (jakoś tak lepiej im ta czerń pasuje), no po prostu uczta dla oka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu , serdecznie dziękuję za miłe słowa :) Bardzo polubiłam krosno od kiedy mam Versa to zupełnie inna bajka a wzory można wyczaić na Printerest jak się dobrze poszuka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Asiu , dziękuję :) Tyle kolorów na czarnym , matowym tle wygląda super ale ja muszę jeszcze spróbować na jasnym , nie mogę się powstrzymać ;) No może jeszcze nie teraz ale w niedalekiej pzyszołści ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna:) To matowe tło doskonale uwypukla piękno wzoru:) I jak zwykle czuję niedosyt i czekam na kolejne;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aż żałuję, że już mam prezent dla swojej na Dzień Kobiet! Takie cacko spasowałoby jej idealnie!
    Pozdrawiam,
    http://brzeczyszczykiewicz.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń