poniedziałek, 13 kwietnia 2015

POLNE MAKI NA SZYDEŁKU

Witajcie,

Dawno nie prezentowałam Wam swoich szydełkowych tworów.

Dzisiaj pokażę bransoletkę , którą bardzo długo dziergałam ( niestety mój kręgosłup zbuntował się i ręce tak bolały , że zupełnie nie mogłam nic robić. Kilka rządków i koniec  :cry: )

I tak po dwóch tygodniach ciężkich zmagań w końcu osiągnęłam cel i  jakoś skończyłam .

Motywem są polne maki na czarnym tle.



20150408_113835

:roll:

20150408_113854

:roll:

20150408_115009



Bransoletka powstała z koralików toho round 15/0 w kolorach :

  • Opaque-Frosted Jet

  • Opaque Jet

  • Silver-Lined Frosted Ruby

  • Silver-Lined Siam Ruby

  • Opaque Sunset Orange

  • Opaque Dandelion

  • Opaque Pine Green

  • Opaque Mint Green

Bransoletkę " POLNE MAKI " wykonałam  według  schematu na 22 koraliki w rzędzie, który wpadł mi w oko na Printerest  ( zmieniłam tylko kolor tła z białego na czarny ).



Końce bransoletki zakończyłam ozdobnymi , ażurowymi czapeczkami i czerwonymi oponkami z korala .

Zapięcie zastosowałam magnetyczne w kształcie kulki ( jest dość mocne ).

Długość bransoletki to ok. 20 cm.



20150408_115159

:roll:

20150408_115208



Kształt zachowałam dzięki umieszczeniu wewnątrz  rurki , bransoletka ładnie się układa i nie spłaszcza .

Dziękuję Wam za odwiedziny i pozdrawiam  :lol:



20150408_114958

14 komentarzy:

  1. Piękne maki, choć okupione cierpieniem. Mówią, że koraliki mają funkcję terapeutyczną, ale niekiedy potrafią człowieka wykończyć, co potwierdzam, bo i mój kręgosłup cierpi katusze. Na szczęście na leżąco też można dziergać ;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, dziękuję :) To pocieszyłaś mnie że nie jestem sama, ja bez koralików nie mogę żyć ;) To moja odskocznia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i to podwójnie piękne , bo tak sie przy nich namęczyłaś ,że po prostu podziwiam upór.Czyli jak sie coś bardzo lubi robić to nie ma na to mocnych))))
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój sentyment do maków chyba już znasz, więc oczywiście jestem zachwycona, bo bransoletka wygląda cudnie, po prostu "och" i "ach" :) Na białym tle chyba nie byłoby już tak urokliwie :)
    Mam też nadzieję, że kręgosłup przestanie się buntować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu , bardzo dziękuję :) Za kolorem czarnym jakoś nie przepadam ale w połączeniu z czerwienią bardzo się ożywia :)
    Mój kręgosłup powoli wraca do normy , chociaż muszę uważać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasiu , dziękuję :) Rzeczywiście jeśli chodzi o koraliki to jestem uparta i nie wyobrażam sobie życia bez nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne maki :), z chęcią skorzystam ze wzoru. Pozdrawiam serdecznie. Kinga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A jak branaoletka prezentuje się na ręce? Bo mam już nawleczone koraliki tylko teraz tak się zastanawiam czy nie jest za duża jak na moją rękę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu , wszystko zależy czy robisz z 15 czy z 11

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, bransoletka śliczna :), ja próbowałam zrobić i mi się maki hmm przekręcily, 2 są na zewnątrz, 2 wewnątrz. Ktoś ma jakiś pomysł dlaczego?

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, śliczna bransoletka :).
    Próbowałam ja zrobić i hmm maki mi się rozjechały. Dwa są na zewnątrz dwa wewnątrz bransoletki . Ma ktoś jakiś pomysł dlaczego?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ehh coś jak zwykle pomieszałam, dodałam 2 razy. Przepraszam :)

    OdpowiedzUsuń