środa, 31 grudnia 2014

TYGRYSIE OKO - MEDALION



" Stary Rok  " powoli kończy się i to już ostatni mój wpis i prezentowany naszyjnik w tym roku.

Ostatni prezent gwiazdkowy , skromny , nie duży właściwie medalion , wykonany techniką haftu koralikowego.

" TYGRYSIE OKO "  to prezent dla mojej mamy , osoby schorowanej dlatego wybrałam ten kamień , który ma wiele właściwości leczniczych .

20141225_113406

Oprawa skromna tak jak jego właścicielka , cudownie do siebie pasują.

Kamyk niezwykłej urody ( zresztą ostatnio bardzo polubiłam wszystkie kamyki ;) ) , barwy brązowo-złocisto-żółtej , podczas poruszania pięknie się mieni ( czego na zdjęciach niestety nie widać ).

20141225_113227

" Kamień ten łagodzi dolegliwości związane z astmą, nieżytem oskrzeli oraz innymi chorobami dróg oddechowych. Uspokaja i uśmierza ból głowy. Dodaje otuchy, pewności siebie i zwalcza nastroje depresyjne. Chroni przed "złym spojrzeniem" i daje poczucie bezpieczeństwa. Uczy pozytywnego myślenia, elastyczności i tolerancji. Tygrysie oko wnosi w nasze życie radość i sprawia, że jesteśmy spełnieni, a wszystko co robimy daje nam satysfakcję" cytat z Magii Kamieni.

"TYGRYSIE OKO "  otoczyłam koralikami toho round 15/0 w kolorach : Matte Bronze , Permanent Finish-Galvanized Starlight , Metallic Iris Brown.

20141225_113252

Tył medalionu podszyłam ekoskórką w kolorze ciemnego brązu , do zawieszenia na czarnym rzemyku  wykorzystałam część zapięcia typu toggle  koloru postarzałego mosiądzu .

20141225_113145

:roll:

20141225_113328

:lol:

Żegnam się z Wami w Starym Roku i biegnę do pracy , niestety noc sylwestrową spędzę właśnie tam  :cry:

Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku 2015 , niech się spełnią wszystkie Wasze marzenia    :lol:



Do zobaczenia w Nowym Roku !!!

:lol:   :lol:   :lol:

8 komentarzy:

  1. Piękny jest, oprawa jak dla mnie idealna - w sam raz :)
    Tygrysie oko to kamień ponoć przypisany do mojego znaku zodiaku - czy temu wierzyć czy nie, i tak bardzo go lubię :)
    Szczęśliwego i twórczego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Ja również życzę Szczęśliwego Nowego Roku 2015 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne naszyjniki, jak TY to robisz ,ze masz czas na takie cuda???? życzę Ci na ten Nowy Rok równie wielu i jeszcze więcej takich fantastycznych pomysłów i ich realizacji , ale przede Wszystkim zdrówka i spełnienia marzeń!!!! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Danusiu, dziękuję za miłe słowa i życzenia :)
    Czasu u mnie na moją koralikową pasję jest coraz mniej, ale każdą wolną chwilę staram się wykorzystać :)
    Pozdrawiam gorąco w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Same cudeńka. Czy ten medalion można kupić? Jestem nim oczarowana. Życzę samych pięknych chwil w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję , niestety nie jest do sprzedania , to był prezent dla mojej mamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny naszyjnik, tak jak wszystkie inne twoje prace.
    W Nowym Roku życzę przede wszystkim zdrowia, szczęścia oraz wspaniałych pomysłów i ich realizacji Życzenia trochę spóźnione ale szczere.
    pozdrawiam ciepło
    Ola

    OdpowiedzUsuń