poniedziałek, 22 grudnia 2014

GREEN APPLE - JADEIT AFRYKAŃSKI

Witajcie ,

Dawno nie prezentowałam swoich tworów koralikowych a to za sprawą braku czasu.

To wcale nie znaczy  , że nie tworzyłam .

W wolnych chwilach oczywiście dłubałam sobie ( jak to mówi moja połowa ).

Święta już tuż , tuż a ja jak zwykle przygotowałam parę prezentów.

Myślę , że mogę powoli je prezentować , ponieważ osoby które zostaną obdarowane nie zaglądają na bloga ( a przynajmniej mam taką nadzieję ).

20141222_112258

Dzisiaj  zacznę od  naszyjnika , który wykonałam techniką haftu koralikowego z koralików toho round 11/0 i treasure 12/0 - frosted metallic green-brown , toho round 15/0 - gold-lustered montana blue , matte bronze , silver-lined frosted olive  oraz koralików miyuki 15/0 - matte metallic iris lt. gold.

W centrum umieściłam kamień zielony jadeit afrykański. Kamień , który podobno przyciąga bogactwo i chroni przed niepowodzeniami życiowymi.

20141222_111838

Użyłam tu również naturalnej perły w kolorze zielonym , szklanych listków , perełek 4 mm w kolorze beżowym  oraz koralików metalowych w kolorze miedzi. Tył jabłka obszyłam ekoskórką w kolorze ciemnego brązu.

20141222_111702

Naszyjnik ma wymiary 6,5 cm . na  6 cm . Elementy metalowe są w kolorze miedzi .

20141222_111610

Niestety zdjęcia z braku światła są takie jakie są , trudno , pogoda nas nie rozpieszcza . Za oknem wieje , pada rzęsisty deszcz . Mało świątecznie  :cry:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.

:lol:   :lol:   :lol:

 

20141222_111436

4 komentarze:

  1. Piękne jabłuszko! Taki prezent na pewno sprawił masę radości :) Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym kupiła naszyjnik z tym kamieniem. Sprzedajesz może coś takiego?
    Śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdecznie dziękuję :) Mam taka nadzieję , że prezent jest trafiony :)
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety to był jedyny taki egzemplarz , zresztą nie lubię się powtarzać ;)
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń