wtorek, 23 grudnia 2014

BROWN PEAR - KARNEOL i BRONZYT

Witajcie ,

Dzisiaj jeszcze jeden owoc wykonany w moim szalonym wydaniu techniką haftu koralikowego.

" Brown Pear " to kolejny naszyjnik gwiazdkowy.

20141222_113940

W sercu naszyjnika umieściłam kamień - karneol . To kolejny dobroczynny kamień , który podobno między innymi odpędza strach i depresję , dodaje odwagi i działa na koncentrację , umacnia wiarę w siebie i zwiększa twórczy potencjał.

Poniżej umieściłam jeszcze jeden mniejszy kamyczek - bronzyt , który chroni przed bólem i depresją , zwiększa wiarę w siebie , chroni przed złymi życzeniami.

Mam nadzieję , że oba kamyki pasują do siebie nie tylko kolorystycznie ;)

20141222_113751

Użyłam tu koralików toho w kolorach : metallic iris brown , silver-lined smoky topaz , silver-lined frosted dark topaz , gold-lustered african sunset , matte metallic iris lt. gold oraz pereł hodowlanych w kolorze koniakowego brązu i szklanych listków.

20141222_113740

Metalowe elementy ( krawatka , koraliki i ozdobna nakładka ) są w kolorze postarzałej miedzi.

Tył naszyjnika podszyłam ekoskórką w kolorze ciemnego brązu.

20141222_113811

Naszyjnik ma wymiary : wysokość 9 cm. i szerokość  6 cm.

Zawiesiłam go na czarnym rzemyku.

20141222_113908

A tak z innej beczki  :roll: pogoda nadal nas nie rozpieszcza  , za oknem leje , leje , leje i tak chyba zostanie na święta.

Mało świątecznie , gdzie jest śnieg  :-?

Pozdrawiam  świątecznie wszystkich odwiedzających mojego bloga i zapraszam do odwiedzania.

:lol:   :lol:   :lol:

 

20141222_113740

4 komentarze:

  1. Piękny naszyjnik...podziwiam Ciebie od jakiegoś czasu i jestem pełna podziwu jak się cudownie rozwijasz w swojej pasji...pozdrawiam świątecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję , moja pasja pochłania rzeczywiście mnie i moją każdą wolną chwilę , nie wyobrażam sobie żeby było inaczej :)
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo owocowe te święta - wcześniej jabłko, teraz gruszka... :) Ten naszyjnik jest równie piękny jak poprzedni, wspaniale oprawiony. Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję , tak jakoś w tym roku wyszło , że moje prezenty są owocowo - kwiatowe :)
    Może dlatego , że do tej pory było szaro i ponuro :)
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń