niedziela, 23 listopada 2014

AWENTURYN - NASZYJNIK

Witajcie,

Dzisiaj przedstawiam mój nowy naszyjnik wykonany techniką haftu koralikowego.

20141123_121937

Ostatnio w moje łapki wpadło kilka kamyczków i postanowiłam wykorzystać je.

Podobno kamienie mają magiczną moc.

Mój  Awenturyn :

  • przyciąga bogactwo i obfitość

  • poprawia zdolność podejmowania trudnych decyzji

  • pomaga przy migrenie i alergiach

  • chroni przed szkodliwymi wpływami


I co najważniejsze jest kamieniem zodiakalnym Baranów , Byków i Raków ( co mnie niezmiernie cieszy ).

Ponieważ jestem Raczkiem postanowiłam sobie zrobić trochę przyjemności i stworzyć dobroczynny naszyjnik.

W centrum umieściłam Awenturyn o wymiarach 3,9 cm  x  3,2 cm. , który obszyłam TR 15/0,11/0 i TT 12/0 w kolorach : Frosted Metallic Iris Green-Brown , Silver-Lined Frosted Olivine-Pink Lined , Gold-Lined Aqua , Permanent-Galvanized Aluminium , Higher-Metallic Iris Olivine.

20141123_122114

W pierwotnym zamyśle miała to być zawieszka - kamyk , ale poniosło mnie i dodawałam , dodawałam i dodawałam ....

W rezultacie powstał całkiem pokaźny naszyjnik 10 cm. x 9 cm.

:lol:

20141123_122310

I tak poniżej kamyka Awenturyna umieściłam kryształ Rivioli Swarovskiego 12 mm. -  Black Diamond ,  obok dwa kamyki - wrzeciona Jaspis Rain Forest 18 x 10 x 5 mm. , gdzie nie gdzie zastosowałam zielone oponki z Jadeitu 6 x 4 mm. , metalowe czapeczki i u góry dwa kwiaty z Tęczowej Masy Perłowej 20 mm. oddzielone koralikami Twister Bugle 3mm. - Metallic Iris Brown.

:lol:

20141123_134941

:roll:

20141123_134649

W między czasie użyłam jeszcze koralików TR 15/0 - Permanent Finish-Matte Galvanized Aluminium , Hybrid Turquoise Picasso , TT 12/0 - Matte Bronze , Frosted Metallic Iris Green-Brown , TR 8/0 - Permanent Finish-Matte Galvanized Sterlight.

20141123_134957

Tył podszyłam  jasnozieloną ekoskórką.

20141123_134826

Całość zawiesiłam na sznurze herringbone o długości ok. 45 cm. wykonanym z TR 15/0 w kolorze Silver-Lined Frosted Olive

 oraz  TT 12/0 , TR 11/0 - Frosted Metallic Iris Green-Brown i TR 8/0 - Permanent Finish-Matte Galvanized Starlight.

Zapięcie kula wkręcana , krawatka i ogniwka są w kolorze srebrnym.

20141123_135130

:roll:

20141123_135234

:lol:

 

Ponieważ mam jeszcze jeden Awenturyn postanowiłam w niedalekiej przyszłości stworzyć jeszcze bransoletkę .

Bardzo spodobała mi się technika haftu koralikowego , daje wiele ciekawych i zaskakujących możliwości.

Dzisiaj już kończę , pozdrawiam i dziękuję za Wasze odwiedziny.

:lol:   :lol:   :lol:

20141123_135427

 

 

42 komentarze:

  1. Moja Droga! Kolejna super praca i to na bogato!!!! Bardzo mi sie podoba, a jeżeli jeszcze działa cuda to świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu , dziękuję :)
    Hmmm cuda , no zobaczymy , właściwie to jakby podziałał na moje migreny to rzeczywiście stałby się cud ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu, bardzo mi się podoba symetria w tym wzorze, przy tych kamieniach i kolorach dodaje mu lekkości. Plus kamyczek na pleckach ;) cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu , dziękuje :) Tak naprawdę to poszłam na żywioł i improwizowałam , nie odważyłam się na asymetrię :)
    To jeszcze nie ten etap ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały:) Oby moc awenturynu natchnęła Cię do tworzenia kolejnych cudnych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję ;) Za miłe słowa i wsparcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję :) Moc się przyda, bo ostatnio marnie z nią, może to pogoda, mało słońca :( Bo pomysłów mam wiele tylko z realizacją gorzej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Napiszę krótko- arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolu ,serdecznie dziękuję za miłe słowa :) Jest jeszcze sporo niedociągnięć, ale pracuję nad tym :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu, wersja "na bogato", ale mega pięknie :)Widać ile pracy w niego włożyłaś. Widać kunszt i perfekcję. Cudo po prostu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kasiu, dziękuję :) Naszyjnik rzeczywiście wyszedł na bogato ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ~koralikowo i nie tylko25 listopada 2014 00:23

    Wisior jest śliczny, taki na bogato i bardzo efektowny. Ja własnie po raz pierwszy obszywam teraz koralikami rivioli, o matko.... wygląda tak prosto, a w robocie żeby wyszło równiutko i ładnie trzeba się namęczyć...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję :) Jest sposób na Rivioli , pod spodem mocujemy 3 koraliki , które stabilizują kryształ , to ułatwi obszywanie koralikami :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik mnie powalił, pewnie spędziłaś przy nim mnóstwo czasu, ale efekt końcowy - piorunujący, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny naszyjnik i rewelacyjna forma - bogata, ale bardzo spójna, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu dziękuję :) Tak troszeczkę czasu spędziłam na tworzeniu , ale to moja pasja i uwielbiam to :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, dziękuję, że zagościłaś na chwilę u mnie :) Forma naszyjnika powstawała bez konkretnego planu i efekt widać ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapytam wprost : czy jest do kupienia?

    OdpowiedzUsuń
  19. Jolu , ogromnie mnie cieszy zainteresowanie moim naszyjnikiem , ale niestety nie jest do sprzedania ;)
    Zrobiłam go na własne potrzeby , jest jedyny i bardzo go lubię :)
    Pozdrawiam i polecam się na przyszłość ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi sie podoba mam pytanie jaka jest jego cena bo chcialabym go kupic

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzeno , dziękuję za zainteresowanie , ale naszyjnik nie jest na sprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja! Ja też się bawię koralikami, ale Twoje dzieło zwala z nóg!

    OdpowiedzUsuń
  23. Iwono , serdecznie dziękuję :) Takie słowa zachęcają do działania ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bajkowe arcydzieło, jak z "baśni tysiąca i jednej nocy".
    P.S. Mnie na migrena pomaga ciepła czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ewo , dziękuję :) Migrena to fatalna moja zmora od wielu lat , leczona a i tak odzywa się :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo piekna rzecz, a gdy dodac jej wlasciwosci lecznicze, to nie moze byc lepiej. Chetnie kupilabym to cudo! Jesli to mozliwe , zrob wiecej tego typu ozdob, beda na pewno mialy wziecie, a ja chetnie pomoge Ci na nich zarobic.

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam, wspaniały naszyjnik, magiczny i zarazem piękny. Podziwiam tę misterną ręczną robotę. Jestem nim zachwycony, jest pani bardzo uzdolniona. Na dodatek AWENTURYN przyciąga bogactwo :) ja na bogactwo i dostatek i poprawę zdrowia polecam moje afirmacje:

    http://www.seraf-jogin.pl/p/afirmacja-zdrowia.html
    http://www.seraf-jogin.pl/p/afirmacja-bogactwa.html

    pozdrawiam wszystkich cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  28. Grażynko , dziękuję :) Postaram się ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale to cudeńko, życzę dobrej zabawy i zarobku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Basiu , dziękuję :) Każdą wolą chwilę spędzam z koralikami , to moja pasja :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super, Przepiękny podziwiam Cię Kasiu próbowałam haftu koralikowego ale coś mi nie wychodzi więc tym bardziej jestem pod wrażeniem :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny, zapraszam na pyszne domowe potrawy wigilijne http://www.przepis-kulinarny.pl/bozenarodzenie-5-5.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię wykonywać dla siebie i na prezenty różne rzeczy hand made. Zadam może naiwne pytanie, ale haftem koralikowym nic jeszcze nie robiłam, ile roboczogodzin trzeba na wykonanie bransoletki, kolczyków, czy naszyjnika? :-)
    Mam pewne zdolności manualne, szyję, dziergam, czasem wyklejam lub maluję itp. Chcę spróbować, ale mam spore ograniczenia czasowe, nie chcę zaczynać czegoś co mnie przerośnie. Zwłaszcza, że do świąt blisko i nie wiem czy zdążę z trzema prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ewelino , bardzo dziękuję :) Haft koralikowy jest czasochłonny i pracochłonny ale daje dużo radości :) Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Basiu , polecam na początek filmiki na YOU TUBE - Ann Benson - haft embroidery , myślę , że będą pomocne i na pewno z drobnymi rzeczami zdążysz na czas :)
    Życzę powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Coś pięknego:)

    W przerwach zapraszam na sernik do mnie:

    http://zjem-cie.blog.pl/2014/12/03/szybki-sernik-z-kasza-jaglana/

    OdpowiedzUsuń