poniedziałek, 20 października 2014

TURQUOISE BEAD - OLIWKA SZYDEŁKOWO-KORALIKOWA

Witajcie,

Stworzyłam kolejną gigantyczną oliwkę szydełkowo-koralikową tym razem w odcieniach : turkusu , granatu , zieleni i matowego srebra.

"Turquoise Bead " wyszydełkowałam koralikami toho round w rozmiarze 15/0 z motywem kwiatowym, który sama sobie zaprojektowałam .

Użyłam kolorów :

  1. Metallic Nebula

  2. Silver-Lined Frosted Teal

  3. Trans-Rainbow-Frosted Teal

  4. Silver-Lined Green Emerald

  5. Silver-Lined Dark Peridot

  6. Silver-Lined Peridot

  7. Permanent Finish Matte Galvanized Aluminium


Elementy metalowe są posrebrzane.

Opleciony koralik w przybliżeniu ma wymiary ok. 6 cm. x 2,5 cm. i trudno go nie zauważyć.

Zawiesiłam go na srebrnym łańcuszku ( na razie ) , ale mam ogromną ochotę zrobić cienki  herringbone , do którego przymierzam się wieki całe :lol:

Oto oliwka .

:lol: 20141010_130529 :roll: 20141010_131840 :roll: 20141010_131852 :lol:

Do kompletu powstały kolczyki , małe oliwki 1,8 cm. x 1,5 cm. ( wymiar po wyszydełkowaniu ) .

Długość z biglami ok. 5 cm.

Wzór odpowiednio zmniejszyłam .

Oto kolczyki.

:lol: 20141010_132829 :roll: 20141010_132604 :roll: 20141010_132556 :lol:

Całość prezentuje się tak.

:lol: 20141010_132645 :roll: 20141010_132032 :roll: 20141010_132016

:lol:

Dla wszystkich chętnych miłośniczek szydełkowania podaję schemat kolczyków " Turquoise Bead ".

niebieska-1-mala :lol:

Potrzebne nam będą :

  • 2 koraliki oliwki o wymiarach 1,5 cm. x 1,2 cm.

  • cienki kordonek ( ja użyłam DMC 80 - niebieski )

  • toho round 15/0 w kolorach :



  1. Metallic Nebula - A

  2. Silver-Lined Frosted Teal - B

  3. Trans-Rainbow Frosted  Teal - C

  4. Silver-Lined Green Emeralald - D

  5. Silver-Lined Peridot - E

  6. Permanent Finish Matte Galvanized Aluminium - F



  • elementy metalowe : 2 szpilki , ozdobne czapeczki , ogniwka , bigle

  • cienka igła do nawlekania

  • szydełko 0,5 mm.


SCHEMAT

  1. 6 A

  2. 12 A

  3. A-B-A  sekwencję powtarzamy 6 razy = 18 koralików

  4. A-2 B-A sekwencję powtarzamy 6 razy  = 24 koralików

  5. 30 A

  6. A-9 C  sekwencję powtarzamy 3 razy = 30 koralików

  7. A-C-3 D-2 C-2 A-C  sekwencję powtarzamy 3 razy = 30 koralików

  8. A-C-D-2E-D-2C-A-C sekwencję powtarzamy 3 razy = 30 koralików

  9. A-C-D-E-F-E-D-3C sekwencję powtarzamy 3 razy = 30 koralików

  10. A-2C-D-2E-D-C-A-C sekwencję powtarzamy 3 razy = 30 koralików

  11. A-C-A-C-3D-3C sekwencję powtarzamy 3 razy = 30 koralików

  12. A-9C sekwencję powtarzamy 3 razy = 30 koralików

  13. 30 A

  14. A-2B-A sekwencję powtarzamy 6 razy  = 24 koralików

  15. A-B-A  sekwencję powtarzamy 6 razy = 18 koralików

  16. 12 A

  17. 6 A


Każdy rząd proponuję oddzielać małymi karteczkami ( wypróbowany sposób Joasi Niewieczerzał ) , pozwoli to uniknąć błędów.

Życzę owocnego szydełkowania  :lol:

Pozdrawiam wszystkie odwiedzające osoby i z góry dziękuję za pozostawione komentarze.

:lol:   :lol:   :lol:

20141010_131958

22 komentarze:

  1. O matko i córko!!!:D Coraz bardziej mnie zaskakujesz. JA to się niedługo zapadne pod ziemię przy Tobie hehehe:D Świetny komplet, no i wierze ,że oliwki nie da sie przeoczyć:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) A ja zaczynam się rumienić ;) Oliwka jest po prostu spora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam oliwki, ale od kiedy Ty robisz koralikowe, uwielbiam je też podziwiać. Ta jest niesamowita, świetnie "doprawiona"!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny komplecik, a łańcuszek o którym piszesz łatwo się robi...! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały komplet:) I niezmiennie podziwiam za pracę z 15/o:) Bo moje 15 dalej czekają cierpliwie w kolejce:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za oliwkami ale w tym wydaniu je uwielbiam :)
    Są przepiękne !!! A ich gabaryty powalające :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też uwielbiam te prawdziwe oliwki , smakowite ;) Ale nie powiem te koralikowe też ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, wszelkie Twoje prace zawsze mnie zachwycają. I tak jest też w tym przypadku. A wisiorek to nie oliwka, ale pyszny daktyl ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję , muszę spróbować tylko z czasem u mnie ostatnio krucho , rodzinka posypała mi się ze zdrowiem :( ale w wolnej chwili muszę się zabrać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję :) Wierze, że doczekają się , przyjdzie na nie odpowiednia chwila ;) Są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję; ) Tak, tak masz rację :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję :) Są ogromniaste ale urokliwe ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny wisiorek, spróbuję zrobić, chociaż nie wiem czy mi się uda. :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna praca, aż dech zapiera jak się na nią patrzy...podziwiam za pracę z tak małymi koralikami...Jesteś niesamowita:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję :)Życzę powodzenia w tworzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplet! przyznam, że robię podobny :) ale coś nie mogę się sprężyć by go skończyć, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję :) Jestem bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No siedzę z rozdziawioną buzią i słów mi brak... ja też taką chcę !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję :) Bardzo się cieszę, że moje oliwka podoba się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne!! Uwielbiam wisiory, które WIDAĆ!

    OdpowiedzUsuń