czwartek, 30 października 2014

JESIENNE KOLORY-NASZYJNIK

Witajcie,

Za oknem ostatnio piękna jesienna pogoda , która optymistycznie nastraja do działania.

W moim przypadku do .....   :lol:

Każdą wolną chwilę spędzam z koralikami , rodzi się wiele pomysłów i wszystkie chciałoby się zrealizować ( i to natychmiast ).

Tylko co ... czasu ciągle mało.

Czy Wy też tak macie  :lol:

Koniec użalania bo to i tak nic nie zmieni.

Dzisiaj prezentuję nowy koralik w kształcie oliwki jak sama nazwa wskazuje w barwach jesieni ( wzór jest ten sam co poprzedniej oliwki tylko kolory zmieniłam ).

Powstał jakiś czas temu na mojej kochanej suwalskiej działeczce pod wpływem otaczającej mnie przyrody .

Kolory roślin zaczynały się zmieniać , zresztą sami zobaczcie ( i to był impuls  , jakiś sygnał żeby stworzyć coś w tych kolorach ).

20141009_163906_0

"JESIENNE KOLORY" to komplet : naszyjnik i kolczyki.

W naszyjniku pierwszy raz wykorzystałam tutorial na sznur herringbone zaczerpnięty od :

http://bluefairy-art.blogspot.com/2014/04/twisted-tubular-herringbone-rope.html

Asiu , serdeczne dzięki za tak czytelny i przejrzysty tutorial ( wszystkim zainteresowanym gorąco polecam ).

 

Sznur wykonałam z koralików :

  • toho round 15/0 : Permanent Finish-Matte Galvanized Starlight , Permanent Finish-Galvanized Starlight , Metallic Iris Brown , Silver-Lined Frosted Olive

  • toho treasure 12/0 : Metallic Iris Brown

  • kryształków 3 mm. : Dark Bronze


Koralik oliwkę wyszydełkowałam koralikami toho round w kolorach :

  • Metallic Iris Brown

  •  Silver-Lined Smoky Topaz

  •  Silver-Lined Burnt Orange

  •  Silver-Lined Hyacinth

  •  Silver-Liner Ruby

  •  Silver-Lined Frosted Olive

  •  Inside-Color Luster Black Diamond Opaque Yellow Lined

  •  Permanent Finish-Matte Galvanized Starlight


Trochę sporo tych kolorów  :lol:

20141029_122026

:roll:

20141029_125347

:roll:

20141029_125452

:lol:

20141029_130318

:roll:

20141029_125709

:lol:

Do kompletu powstały kolczyki , małe koraliki oliwki wyszydełkowane tymi samymi kolorami.

Elementy metalowe są pozłacane.

Oto one.

20141010_133026

:roll:

20141010_133008

:roll:

20141027_104917

:lol:

Dla chętnych podaję skrócony schemat.

:lol:

jesienna-oliwka_0

:lol:

Życzę udanego i owocnego szydełkowania ( szczegółowy schemat tylko przedstawiający inne kolory znajdziecie w poście " Turquoise Bead ".

Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających mojego bloga.

:lol:    :lol:    :lol:

20141027_105035

4 komentarze:

  1. A ja nadal nie mogę opanować szydełkowych kulek. Jakoś mi one nie wychodzą i już. Aż mnie skręca z zazdrości, że takie piękne oliwki i w ogóle kulki też można na szydełku zrobić. A ja wciąż nie potrafię. Już tyle razy do nich podchodziłam. Echhhhh....
    Przepiękny komplet. Idealny na tą porę roku i świetnie dobrany wzór oraz kolory. Szczerze podziwiam Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Próbuj na pewno w końcu załapiesz o co w nich chodzi, nie są takie trudne na jakie wyglądają :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to wszytko pięknie się komponuje, zwykle unikam tylu koralików w jednej pracy, ale u Ciebie nie ma efektu przeładowania, wszystko jest zgrabne, lekkie i zgrane. I te kolory, piękny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu, dziękuję :) Mnie też wydawało się, że to za dużo kolorów na raz :)
    Ale muszę się przyznać , że bardzo polubiłam tę oliwkę :)

    OdpowiedzUsuń