poniedziałek, 27 października 2014

TREASURE ISLAND

Witajcie,

Dzisiaj u mnie trochę odmiany , odpoczynek od szydełka i drobniutkich 15- stek.

Jakiś czas temu zostałam poproszona przez bardzo miłą osóbkę do zrobienia bransoletki podobnej do " PIRATE TREASURE " z udziałem jedwabiu shibori ribbon silk i mojego drugiego klipsa z masy perłowej.

Tym razem użyłam shibori o nazwie Raspberry Truffle w odcieniach malinowego różu i czekoladowego brązu. Kolory w magiczny sposób przenikają się a do tego plisowanie wstążki daje niezwykłe i niepowtarzalne efekty.

Za każdym razem jestem zaskoczona pracą  z shibori ,  trudno jest zaplanować coś bo jest kapryśne i tak ułoży się jak chce   :lol:

 

W centrum bransoletki ( duża wyspa ) umieściłam kaboszon z masy perłowej , który oplotłam matowymi koralikami toho round 11/0 i  toho treasure  12/0 Matte Bronze , dalej miyuki round 15/0 Matte Metallic Iris Lt. Gold i toho round 15/0 Higher-Metallic Amethyst.

Na dalszym planie widać  mix różnych koralików :  perły , fire polish , krysztalki bicone 3 - 4 mm , super duo w odcieniach : perły , różu , brązu , złota.

Małe wysepki to kryształki Swarovskiego rivioli 12 i 8 mm w kolorze Fuchia F oplecione toho treasure Bronze i toho round Higher-Metallic Amethyst i Silver-Lined Mauve. Są też perły otulone shibori.

Całość zamocowałam na metalowej bazie o wymiarach 16 x 4 cm.

Tył bransoletki podszyłam ekoskórką w kolorze bordo.

Bransoletka prezentuje się tak.

:lol:

20141027_111344

:roll:

20141027_111120

:roll:

20141027_111131

:roll:

20141027_111159

:roll:

20141027_111050

:roll:

20141027_111208

Mam tylko nadzieje , że bransoletka spodoba się nowej właścicielce  :lol:

Trzymajcie kciuki.

Pozdrawiam Was i zapraszam do zaglądania czasem.

20141027_111344

 

20 komentarzy:

  1. wow, wyspa skarbów, aż chce się zrobić na nią najazd :) Piękna ozdoba, taka dopracowana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję , wyspa... tylko żeby była jeszcze bezludna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała:) Chociaż z dużą ilością różu... Ale od czego wyobraźnia;) Wpatruję się w nią z zapałem i udaję, że go nie widzę:D Właścicielka lepiej niech uważa na piratów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję , wiem nie każdy lubi róż i dlatego starałam się go trochę zgasić brązem i złotem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. małe arcydzieło, piękna, i w moich kolorkach:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. toż to prawdziwa ekstrawagancja:) fajna sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ja mogę gdzieś kupić to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam , niestety jest to jedyny egzemplarz wykonany na prośbę mojej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczy, które obejrzałam są przepiękne naprawdę godne podziwu gratuluję talentu Pani Katarzyno miło zobaczyć takie cudeńka własnoręcznie robione, sama robię różne rzeczy i wiem ile to kosztuje pracy i cierpliwości czasu i wyrzeczeń aby powstało coś pięknego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowita, genialna, aż brak słów...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! Cudo! Czy można gdzieś kupić robione przez Panią rzeczy? Albo zamówić usługę i wybrać kolorystykę?

    OdpowiedzUsuń
  12. Renato dziękuję :)Rzeczywiście czasu zawsze jest za mało ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest Pani bardzo utalentowana !

    OdpowiedzUsuń