piątek, 31 października 2014

MY CRAZY PUMPKIN - NASZYJNIK

Witajcie,

 

Mój najnowszy naszyjnik "MY CRAZY PUMPKIN " prezentuję w ostatniej chwili.

Dzisiaj Halloween , a to święto kojarzy nam się z dynią ( co prawda może bardziej lampionem z wydrążonej dyni ).

Dynie są przeróżnych odmian , wielkości , kształtów.

Moja jest z serii ozdobnych : nierówna , pokręcona i jedyna w swoim rodzaju.

20141031_104920

:lol:

20141031_104635

:lol:

20141031_104646

:lol:

20141031_104626

:lol:

A zainspirowały mnie do działania te oto różne dynie.

dynia-ozdobna-2

 

Stworzyłam ją metodą szydełkowo-koralikową z różnych wielkości koralików .

Użyłam tu koralików:

  • toho round 15/0 : Silver-Lined Frosted Olive , Higher-Metallic June Bug

  • toho treasure 12/0 : Inside-Color Jonquil-Burnt Orange Lined

  • toho round 11/0 : Silver-Lined Frosted Hyacinth

  • toho round 8/0 : Permanent Finish-Matte Galvanized Saffron

  • magatama 3 mm : Silver-Lined Burnt Orange


Wewnątrz umieściłam kulkę drewnianą o średnicy 25 mm.

20141029_151304

:lol:  To zdjęcie przedstawia dynię w trakcie tworzenia  :lol:

Po wyszydełkowaniu moja dynia ma wymiary 31 x 35 mm.

"MY CRAZY PUMPKIN " zawiesiłam na sznurze herringbone , który wykonałam z toho round 15/0 w kolorze mix : Higher-Metallic June Bug, Higher Metallic Iris Olivine oraz co 10 cm. wstawki z różnych wielkości koralików użytych do dyni.

Zapięcie to metalowa kulka w kolorze srebra , wkręcana na gwint ( super mocne ).

Długość sznura to ok.64 cm.

:lol:

20141031_105040

:roll:

20141031_105114

:lol:

To było dla mnie wielkie wyzwanie  zrobić kulkę z różnych wielkości koralików ( i muszę powiedzieć , że ciężko się ją robiło ) .

Mam nadzieję , że podoba się Wam.

:lol:

20141031_105316

:roll:

20141031_103558

:roll:

20141031_103629

:roll:

20141031_104350

:roll:

20141031_104320

:lol:

20141031_101727

:lol:

 

Jesień w pełni dlatego zapraszam w najbliższym czasie wszystkie chętne szydełkujące osoby po schemacik na taką szaloną dynię.Postaram się wrzucić na bloga najszybciej jak czas pozwoli .

Dzisiaj to już koniec .

Dziękuję za odwiedziny i cierpliwość w oglądaniu tylu zdjęć ale musiałam się pochwalić.

:lol:    :lol:    :lol:

20141031_104920

 

 

 

 

 

23 komentarze:

  1. Nooo Kasia, to żeś teraz poleciała po bandzie. Dynia jak ta lala, wymiata wszystkie. Z tego obrazka też. Szacun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu rewelacja, wspaniały dobór kolorów i ta forma.....! P.S. Uiii :-) jestem pierwsza z komentarzem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agnieszko bardzo dziękuję za miłe słowa :)Ta forma dała mi popalić, nie było łatwo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczu nie mogę oderwać! Brak mi słów. Wyobrażam sobie jaka to dłubanina :-). Ale masz teraz powód do dumy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, chyba pierwszy raz tak się cieszę z efektu mojej dłubaniny :) Jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejne dzieło sztuki!!! a właściwie dwa, bo sznur zrobić taki to też nie lada sztuka i to z 15-tek!!!!!!!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Danusiu, bardzo dziękuję :) Dzięki Tobie spróbowałam zrobić sznur herringbone i bardzo mi się spodobał :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fiu, fiu, udało Ci się wyczarować absolutnie jedyną w swoim rodzaju, cudownie piękną dynię :)
    Gratuluję pomysłu i wykonania !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Za każdym razem zaskakujesz, ta dynia jest obłędnie fantastyczna, taka pomarszczona i klimatyczna! Ja bym nosiła cały rok, nie tylko jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Asiu, dziękuję :) Dynia jest obłędna ;) Myślę, że będzie moją ulubioną ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Dynia jest genialna! Nie, Ty Kasiu jesteś genialna, bo zrobiłaś taki fantastyczny wisiorek. Gdyby był mój, nie oddałabym go nikomu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu , dziękuję :) Ja swojej pierwszej dyni wcale nie zamierzam nikomu oddać ;) Zostaje ze mną ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny projekt, a sznur dodał kropkę nad i....super, gratuluję:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny naszyjnik :) super robotka!
    a ja z dyni polecam dżemik :)
    http://oobzarciuch.blogspot.com/2014/08/dzem-z-dyni-z-pomarancza.html

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczny naszyjnik - gratuluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dyńka rewelacja:) A naszyjnik z 15 powala na kolana... i tak sobie teraz pełzam po podłodze i podziwiam dyńkowy koplecik;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, serdecznie dziękuję :) A naszyjnik okazał się tak prosty, że ojoj :) A ja do niego podchodziłem tyle razy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję :) A dżemik z całą pewnością bardzo smakowity ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny naszyjnik,mnóstwo zapewne pracy w to włożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję , rzeczywiście trochę się napociłam ;)

    OdpowiedzUsuń