czwartek, 30 czerwca 2016

ALICE - ZAWIESZKA

Witajcie ,

Dzisiaj witam Was już wakacyjnie .

Nareszcie ....... , pakuję swój malutki warsztacik i wyjeżdżam jutro ( a właściwie to już dzisiaj ) na Suwalszczyznę .

Jestem stęskniona ciszy , spokoju , śpiewu ptaków , szumu wody i oczywiście kwiatów .

Zanim to jednak nastąpi pokażę Wam nową zawieszkę " ALICE " .




Jest w kolorach mięty , granatu z odrobiną  szarości .




W sercu zawieszki tym razem umieściłam kamyk agat biały o średnicy 16 mm , który oplotłam koralikami :

  • MIYUKI Delica 11 0 - Matte Opaque Grey AB

  • TOHO Round 15 o - Semi Glazed Rainbow-Turquoise

  • MIYUKI Round 15 o - Opaque-Rainbow Frosted Jet

  • Kulki hematytu barwionego - Teal

  • Triangle 6 mm - Metallic Suede Blue

  • SuperDuo - Luster-Metallic Green

  • Fire Polish 3 mm - Luster-Opaque Azur Green Turquoise

  • Demi Round 80 - Higher-Metallic June Bug

  • PRECIOSA PIP - Luster-Metallic Lt Green

Agat nie jest wdzięcznym obiektem do fotografowania , moje próby nie wyszły i różne rzeczy można zobaczyć na zdjęciu .

Myślałam , że rivioli są ciężkie do obfotografowania a tym czasem błyszczące agaty również  :lol:

Na żywo kamyk prezentuje się bardzo ładnie.






Zawieszkę zawiesiłam na metalowej obroży koloru srebra .

Żegnam się z Wami na dwa tygodnie i mam nadzieję , że znajdę czas żeby pochwalić się wakacyjnymi tworami  :lol:



7 komentarzy:

  1. Śliczna zawieszka! :)
    Miłego wypoczynku życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ta Ala :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu , serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna zawieszka! oj chciało by się taka mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja bym chciała mieć takie cudeńko. Piękna kolorystyka i cudowny efekt końcowy. Czy można gdzieś nabyć Twoje prace?

    OdpowiedzUsuń
  6. Madziu , ciesze się , że podoba się :)

    OdpowiedzUsuń