czwartek, 28 lipca 2016

KROPLA ROSY NA PAJĘCZYNIE - KOLCZYKI

Witajcie , 


Dzisiaj mogę zaprezentować kolczyki  , które od dłuższego czasu " spędzały mi sen z oczu " .

Jak tylko zobaczyłam je na blogu u Asi koniecznie musiałam je mieć .

Dodatkowo jeszcze skusiły mnie jej słowa  , że " jeśli ktoś lubi wyzwania  to polecam ".

Długo nie czekałam  , zakupiłam schemat u Julii Bushuhiny i zaczęło się moje wyzwanie.

Trochę to potrwało zanim je wymęczyłam  :oops:

Tak , praca z dwoma igłami na przemian to u mnie nowość . Musiałam przestawić mój tok myślenia ( to nie było łatwe ciągle się myliłam ).






Kolczyki wykonałam z : MIYUKI Round 15/0 - Ceylon Lilac , Duracoat Galvanized Aluminium , rivioli Swarovskiego 12 mm - Crystal Vitral Light F , nici FireLine - Crystal 4LB






Kształt kolczyków przypomina kroplę rosy na pajęczynie i tak je nazwałam .

Koronka wokół rivioli jest delikatna , piękna  , układa się idealnie .

Jestem pod wielkim wrażeniem i pełna podziwu dla autorki .






Wielkość kolczyka ( sama koronka ) to 4.8 cm x 3.5 cm , zawiesiłam je na srebrnych biglach angielskich.

Od tyłu kryształka nie oplatałam ponieważ dobrze jest osadzony w koszyczku .





Wszystkim lubiącym wyzwania polecam ten schemat  :lol:

Pozdrawiam Was wakacyjnie  :lol:



17 komentarzy:

  1. Piękne rękodzieła. Nie miałabym tyle samozaparcie by je zrobić

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo. Nie mogę oczu oderwać i bardzo gratuluję talentu. Uwielbiam taką biżuterię, ale sama nie potrafię (próbowałam). Zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzeno , bardzo dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne rzeczy! Wymagające dużo cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie pajęczynki, tak delikatne jakby zaraz miały odlecieć :) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu , bardzo dziękuje :) Delikatne i lekkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, oczu nie można oderwać :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, wiem jaki trudny to schemat ... Ale się udało i brawa za to :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne i bardzo oryginalne. Też od jakiegoś czasu myślę o tym schemacie, ale jakoś nie mogę się zdecydować ;) Mam pytanie: czy te kolczyki nie są wiotkie? Kształt się utrzymuje sam? I co to znaczy, że robiłaś dwoma igłami? Tak równocześnie - jedna w lewej ręce druga w prawej, czy nawlekając co chwilę inną? Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję , kolczyki są bardzo delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję , faktycznie schemat jest dosyć trudny ;) może dlatego , że technika wymaga pracy z dwoma igłami na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję , kolczyki są dosyć wiotkie chociaż przechodziłam przez koraliki dwa razy , ale układają się bardzo ładnie :) Przy schemacie używałam dwóch igieł na raz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowite, wyglądają mega delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.Cudo schemat.Gdzie można go zakupić.Będę wdzięczna za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam , we wpisie jest podany odnośnik gdzie kupiłam ten wzór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń