środa, 15 czerwca 2016

EMILY 2 - ZAWIESZKA

Witajcie ,

Znacie już moją zawieszkę "EMILY " .

Dzisiaj przedstawię Wam jej nową wersję .

Forma taka sama tylko inna kolorystyka  .

Połączenie fioletu z zielenią dało bardziej letni charakter tej zawieszce .




Tym razem w roli głównej krysztalek rivioli Swarovskiego - Crystal Vitrail Medium F , który otoczyłam koralikami toho treasure 12/0 - Inside-Color Rainbow Rosaline-Opaque Purple Lined i MIYUKI Round 15/0 - Duracoat Galvanized Zest .

Dalej użyłam : PRECIOSA CHILLI - Luster - Metallic Amethyst , Luster - Metallic Olivine , kulki Round Beads 4 mm - Luster - Metallic Olivine , Crescent 3 x 10 mm - Opaque - Ultra Luster Green , 2 mm kulki hematytu barwionego w kolorze ametystu  , SuperDuo - Metallic Suede Dark Green.





Zawieszka ma średnicę 4,5 cm i zawiesiłam ją na fioletowej metalowej bazie .









Na zdjęciach niestety nie udało mi się uchwycić blasku kryształka , który pięknie mieni się w zależności od padającego światła w różnych odcieniach koloru zieleni , niebieskiego , fioletu .

:lol:



Dziękuję za Wasze odwiedziny i pozdrawiam serdecznie .



2 komentarze:

  1. Prześliczna, taka letnia i świeża :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu , bardzo dziękuję :) Wydaje mi się , że koraliki MIYUKI w kolorze Duracoat Galvanized Zest dodają zawieszce świeżości ;)

    OdpowiedzUsuń