niedziela, 1 czerwca 2014

RICK RACK BANGLE - CRAZY RAINBOW

Witajcie.

Dzisiaj Dzień Dziecka i właśnie z tej okazji stworzyłam nową bransoletkę dla córki.

Zainspirowana bajecznie kolorowymi wzorami bransoletek projektantki Kate McKinnon oraz blogowych koleżanek

postanowiłam trochę zaszaleć z kolorami.

"Crazy Rainbow " wykonałam z koralików :

  1. toho treasure 12/0 w kolorach :



  • Ceylon  Lemon Chiffon

  • Opaque-Lustered Sour Apple

  • Inside-Color Peridot-White Line

  • Opaque-Lustered Turquoise

  • Ceylon Tomato Soup

  • Inside-Color Crystal-Opaque Fuschia

  • Ceylon Gladiola


2.  toho round 15/0 - Inside Color Aqua-Lt Jonquil Lined

3.  toho magatama 3 mm. - Turquoise

Najtrudniej jest zacząć taką bransoletkę tzn. dobrać odpowiednią ilość koralików , ponieważ w trakcie przybywania rzędów tworzą się zęby a ona kurczy się  :lol:

Ja na bardzo szczupłą rękę córki zrobiłam sześć sekwencji po 8-2-8 MRAW zigged band ( oczywiście musiałam sobie przypomnieć jak to się robi i skorzystałam z filmiku Kate McKinnon na YOU TUBE

https://www.youtube.com/watch?v=k3cLFvltf-s

Filmik bardzo przydatny , polecam.

Bransoletka ma długość ok. 19 cm. a wysokość ok. 4 cm.

Pierwszy raz użyłam nici MIYUKI i muszę powiedzieć , że jestem zadowolona ( bo nie plączą się w trakcie pracy ).

A tak prezentuje się " Crazy Rainbow ".

:lol:

20140601_173152

:roll:

20140601_173324

:roll:

20140601_173051

:roll:

20140601_173411

:roll:

A tak prezentuje się na szczupłej rączce mojej córci.

:lol:

20140601_173700

:roll:

20140601_173626

:roll:

20140601_173607

:lol:

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję , że czasem zaglądacie do mnie.

:lol:   :lol:   :lol:

 

20140601_173411

 

 

 

 

12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście bajeczna bransoleta...śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki prezent to marzenie każdej dziewczyny, a jeszcze od zdolnej matki to już szczyt marzeń:) Piękna i misterna robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) Trochę na początku miałam kłopotu z dobraniem ilości koralików ale w sumie udało się ,
    obwód bransoletki jest w sam raz a i kolorki okazały się trafione.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna misterna i urzekająca :) I pracochłonna, a na pewno koralikożerna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowita ta bransoletka, podziwiam za cierpliwość!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję :) Tak trzeba posiadać duże zasoby koralików ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna,pełna kolorów, radosna, jednym słowem cudna bransoletka. Córcia to szczęściara, że ma taką mamę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za miły komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja Droga! jak zwykle niesamowite, kolejne, koralikowe, kolorowe dzieło !!!!!pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń