czwartek, 12 czerwca 2014

KOLCZASTA RICK RACK BANGLE

Witajcie.

Dzisiaj przedstawiam Wam jeszcze jedną bransoletkę z serii rick rack  ( Kate McKinnon ) " Kolczasta ".

Tym razem zrobiłam coś dla siebie  :lol:

20140612_173025

Bransoletka sprawia wrażenie trzy warstwowej :

  1. pierwsza warstwa zielona łączka w kwiatki ( wykonana z toho treasure : Silver Lined Olivine , Silver-Lined Frosted Ruby , Opaque-Lustered Lt Beige )

  2. druga warstwa pasiasta wychodzi  z pod łączki w górę ( wykonana z toho treasure : Ceylon Lt Ivory , Silver-Lined Frosted Ruby )

  3. trzecia warstwa wychodzi z pod łączki w dół ( wykonana z toho treasure : Ceylon Tomato Soup , Matte Dark Olive ). W tej warstwie zrobiłam kolce - Mini Horn  (Opaque-Lustered Lt Beige , Matte Dark Olive )


20140612_172902

 

Wszystkie szczyty Zig Zag oraz kolce Mini Horn wykończyłam koralikami Magatama 3mm. - Opaque Pepper Red.

20140612_172453

Bransoletkę wykonałam z sześciu sekwencji ściegu MRAW zigged bang 10-2-10, sznureczek miał ok . 38 cm.

Obwód dłoni mierzymy w miejscu kciuka ( jak na zdjęciu ).

20140612_201648

Rozmiary bransoletki :

  • mała - 18-19 cm. sekwencja ściegu 8-2-8 x 6

  • średnia 20-21 cm. sekwencja ściegu 10-2-10 x 6

  • duża 22-23 cm. sekwencja ściegu 12-2-12 x 6


Bransoletka pomimo trzech warstw i kolców jest miękka i ładnie prezentuje się na nadgarstku.

20140612_181352

:lol:

20140612_181634

:lol:

20140612_181615

:lol:

Pozdrawiam Was i zapraszam do odwiedzania mojego bloga.

:lol:   :lol:   :lol:

20140612_173025

14 komentarzy:

  1. CUDOWNA:) Aż mi szczęka opadła z wrażenia i zzieleniałam z zazdrości;)I kolory, i wzory doskonale ze sobą współgrają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze przepiękna i jak zawsze brak mi słów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serdeczne dzięki , trochę miałam wątpliwości co do kolorów , ale wyszła fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda królewsko.....!!!!!!!!!!!!!!!!, ale dla mnie za bardzo pracochłonna, żebym się o zrobienie takiej pokusiła..:)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam, sama nie dałabym rady zrobić podobnego cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Danusiu , dziękuję :)
    Rzeczywiście było przy niej trochę pracy :)
    A u mnie ostatnio krucho z czasem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu , dziękuję :)
    Myślę , że dałabyś radę :)
    Robisz piękne rzeczy z koralików , często podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, bransoletka jest niesamowita! Cudna! Jestem miłośniczką tego typu prac i wiem ile one wymagają czasu, cierpliwości i pracy. Twoja jest genialna w każdym calu :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu , bardzo dziękuję za miłe słówka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda jak łączka, trójwarstwowa łączka:) Bajeczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba Twoja kolejna zygzakowa bransoletka - ja je wprost uwielbiam.
    pozdrawiam
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewelinko , serdecznie dziękuję :)
    Ja też za nimi szaleję :)

    OdpowiedzUsuń