piątek, 13 grudnia 2013

SZARA ELEGANCJA - SZNUR SZYDEŁKOWO-KORALIKOWY

Witajcie.

 

20131213_123205

Przedstawiam Wam nowy komplet wykonany metodą bead crocheting ( szydelkowo-koralikową ) wg.tego schematu :



Wykonałam go na specjalne zamówienie dla mojej bratowej. Komplet będzie prezentem gwiazdkowym.

"Szara  Elegancja" powstała  z koralików toho round o rozmiarze 11/0 , w kolorach :

  1. opaque-lustered white

  2. silver-lined frosted black diamond

  3. trans-rainbow gray

  4. ceylon smoke

  5. metallic hematite

  6. opaque-frosted jet


Naszyjnik i bransoletka są lekkie i miękkie , kulki w naszyjniku ozdobione elementami metalowymi posrebrzanymi.

Bransoletka ma długość ok.22 cm ( z zapięciem ), naszyjnik ma długość ok 58 cm ( całość z kulkami ).

Bransoletka prezentuje się tak .

:lol:

20131213_121950

:roll:

20131213_122039

:lol:

20131213_121929

:roll:

20131213_122029

:roll:

20131213_121920

A oto naszyjnik.

:lol:

20131213_122345

:roll:

20131213_122506

:roll:

20131213_122538

Cały komplet wygląda tak.

:lol:

20131213_123001

:roll:

20131213_123205

:roll:

20131213_123146

:roll:

20131213_123154

:lol:

Pozdrawiam Was i do zobaczenia.

:lol:

20131213_123205

29 komentarzy:

  1. śliczny komplecik ! a ja męczę kulki ,małymi kroczkami dojde do wprawy . POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny komplecik,muszę się w końcu nauczyć polatać kulki

    OdpowiedzUsuń
  3. Z kulkami naszyjnik wygląda ciekawiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace ... gratuluję .

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny komplet. Uwielbiam komplety. Naszyjnik można nosić również kólkami do przodu - jestem odwrócona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny wzór. Ogólnie wyszła świetnie! Ja dopiero zaczynam przygodę z biżu koralikową, ale już kilka wzorów i u mnie się znalazło, a pracy jeszcze że szok.

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę owocnego tworzenia biżuterii koralikowej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna praca












    cudna praca czy możesz zdradzić schemat na to cudeńko może i ja się zmobilizuje do pracy początki jakieś już mam za sobą może już czas na coś trudniejszego
    życzę dalszej kreatywności w tworzeniu tak pięknych prac i dzieleniu się z nami
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplecik też taki spróbuję zrobić nie mogę tylko dojsc jaka metodą sa robione te kuleczki piękna sprawa :) pozdrawiam PS bede wdzięczna za podpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję, kulki są zrobione metodą peyote :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. super wzór mam tylko problem z odczytaniem tego schematu.. może ktoś wytłumaczyć? Błagam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Karolino , nawlekasz sekwencję wzoru parę razy w zależności jaką długość sznura chcesz uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To wszystko śliczne, ale wytłumaczcie mi jak rozpoznać po zdjęciu czy to sznur prosty czy robiony ukośnikiem. Dopiero zaczynam i jak dla mnie to nawet w tym prostym wzór się skręca. Wpatruję się w to zdjęcie i nie wiem na co mam zwrócić uwagę. Podpowiedzcie !!! Marzy mi się, że zrobię kiedyś coś takiego, wiem, że jeszcze nie teraz, ale uda mi się.
    Wzór fantastyczny - gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest wiele filmików na YOU TUBE ułatwiających początki szydełkowania , polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam!!!jestem zachwycona tym szarym kompletem.Cudo czy można coś takiego sobie u Ciebie zamówić i kupić.Pozdrawiam serdeczne.....

    OdpowiedzUsuń
  16. Elu , można ale po nowym roku w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam jestem poczatkujaca osoba to co pani robi jest piekne czy moge zapytac ile w tym wzorze jest koralików w jednym kółku bo próbuje zrobić na 6,8 10 i nie wychodzi mi tak piekny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pani Renata ma pani we wpisie schemat tego wzoru i widać , że na 12 koralików w rzędzie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ~Joanna nowak27 maja 2015 04:51

    Jak pani pobrania te kule,mogę prosić o porade

    OdpowiedzUsuń
  20. Kulki wykonane są metodą szydełkowo - koralikową . Gorąco polecam tutorial Joanny Niewieczerzał http://www.swiatkoralikow2.pl/doc/tutorial_kulka_szydelkowo_koralikowa.pdf
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest przepiękny,czy to pani robiła miłośnikiem,a jak on robić te kule?

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam,
    Proszę o podpowiedź, jak dopasować kolor koralików do schematu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Ewo , chyba najprościej to porównaj kolory na schemacie i te które chcesz użyć w swoim sznurze i odpowiednio pozamieniaj :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za natychmiastową odpowiedź, ale mam wątpliwości, czy wyjdzie mi tak doskonałe zestawienie jak Twoje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy ten wzór jest robiony ukośnikiem?

    OdpowiedzUsuń