czwartek, 26 grudnia 2013

CZARNO-ZŁOTA GEOMETRIA

Witajcie.

 

dscf3189

 

Przedstawiam Wam nowy komplet geometryczny , stworzony z trójkątów.

Wykonałam go na prezent dla mojej córki w jej ukochanych kolorach złoto-czarnych.

" Czarno-złota geometria " to bransoletka i kolczyki .

Komplet wykonałam techniką peyote z koralików :

  1. toho round 15/0 - permanent-finish galvanized starlight

  2. toho treasure 12/0 - matte-color opaque jet

  3. toho treasure 12/0 - silver-lined lt topaz

  4. kryształy Swarovskiego xilion bead 4 mm - heliotrope


Bransoletka składa się z czterech kół , każde stworzone z sześciu trójkątów połączonych ze sobą.

Długość z zapięciem wynosi 16,5 cm.

Kolczyki sztyfty bardzo ładnie pasują do bransoletki.

Oto cały komplet.

:lol:

dscf3185

:roll:

dscf3186

:roll:

dscf3187

:roll:

dscf3194

:lol:

dscf3191

:roll:

dscf3189

:lol:

Pozdrawiam Was i zapraszam do odwiedzania mojego bloga.

:lol:

dscf3185

1 komentarz:

  1. Bardzo elegancki :))
    A przy okazji mam pytanie: czy znikają niektóre wpisy na Twoim blogu, czy mi się wydaje?
    Szukałam wpisu o świderkach i nie mogłam znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń