wtorek, 7 maja 2013

RAJSKI OGRÓD

Witam Was po majówce.

Właśnie skończyłam nową bransoletkę "Rajski ogród" z motywem kwiatowym.

Jest bardzo kolorowa ,po długiej i ponurej zimie tęsknie za kwiatami.

Na białym tle jest "rajski ogród".

Wymiary bransoletki:szerokość 4 cm,długość 18,5 cm.

WYKONANIE

Bransoletkę wykonałam moją ulubioną techniką peyote z koralików toho treasure 12/0.

Użyłam kolorów:

  • opaque rainbow white

  • opaque-lustered cherry

  • silver lined milky pomegranate

  • silver lined mauve

  • inside color luster crystal hot pink lined

  • silver lined pink

  • ceylon lemon chiffon

  • ceylon tomato soup

  • inside-color jonquil-peach lined

  • ceylon gladiola

  • inside-color lustered crystal-capri blue lined

  • inside-color lustered crystal-opaque aqua lined

  • matte-color dark olive

  • metalic iris green brown

  • silver lined frosted peridot


Zapraszam do oglądania mojego nowego projektu,sami oceńcie efekt wielogodzinnej pracy. :roll:

 

Do bransoletki dorobiłam kolczyki z motywem róży na białym tle.

Wymiary kolczyków : szerokość 3 cm, długość 4 cm ( z biglami 6 cm).

:lol: :lol: :lol:

Razem tworzą fajny komplet . Sami zobaczcie i oceńcie. :roll:

1 komentarz:

  1. trafiłam na tego bloga przypadkiem, ale zaniemówiłam widząc tą bransoletkę, przepiękna.... pierwszy raz zostawiam gdziekolwiek komentarz, nigdy nie czułam potrzeby, ale teraz ... niesamowita praca, gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń