poniedziałek, 13 maja 2013

RAJSKI OGRÓD 2

Witam Was,dzisiaj ukończyłam projekt bransoletki i kolczyków "Rajski Ogród 2".

Na czarnym matowym tle umieściłam kolorowy błyszczący motyw kwiatowy.

Zestaw wykonałam techniką peyote z koralików toho treasure 12/0.

Zapięcie bransoletki oraz bigle są pozłacane .

Wymiary bransoletki : szerokość 4 cm,długość 17,8 cm.

Wymiary kolczyków: szerokość 3 cm,długość 4 cm( z biglami 6 cm)

WYKONANIE

Do wykonania zestawu użyłam toho treasure w kolorach:

  • matte-color opaque jet

  • opaque rainbow cherry

  • silver lined milky pomegranate

  • opaque-lustered lt beige

  • ceylon lemon chiffon

  • inside-color jonquil-peach lined

  • ceylon tomato soup

  • silver-lined green emerald

  • silver lined frosted peridot

  • opaque-color lustered crystal-opaque aqua lined

  • ceylon gladiola

  • silver lined mauve

  • inside color luster crystal hot pink lined

  • silver lined pink


Zapraszam Was do oglądania . 8-O



 

 

 




Zaglądajcie od czasu do czasu , bo moja pasja koralikowa szaleje i ciągle coś nowego tworze.

Pozdrawiam. :-)

6 komentarzy:

  1. Wow! mistrzostwo świata! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zywo wyglada jeszcze bardziej szałowo! Wszystkim oczy wychodza z podziwu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie to wygląda :) Tą metodą jeszcze nic nie robiłam mam nadzieję, że kiedyś uda mi się coś stworzyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie mozna kupić twoje wyroby i jaka jest cena takiego zestawu?

    OdpowiedzUsuń
  5. gdzie można dostać taki wzór bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  6. Justynko , musisz poszukać na Printerest ;)

    OdpowiedzUsuń