wtorek, 21 maja 2013

KULKA PEYOTE -WIOSENNA ZIELEŃ

Witajcie po przerwie.Długie godziny spędziłam nad schematem kulki peyote. Początkowo nie bardzo wychodziła.

Teraz już wiem ,że wymaga to bardzo,bardzo,bardzo dużej cierpliwości(a wierzcie mi jestem cierpliwa).

I tak po wielu próbach,pruciach w końcu wyszła.Oto efekt mojej pracy, z której jestem zadowolona.  :-)

WYKONANIE

Kulkę wykonałam techniką peyote z koralików toho treasure 12/o (tu sprawdziły się ,ponieważ łatwo wskakiwały na swoje miejsce).

Do projektu użyłam:

  • kulki o rozmiarze 16mm

  • nici tytan 60E jasny beż

  • trzy kolory koralików:opaque-listered lt beige,opaque-lustered mint green,opaque sour apple

  • igłe do nawlekania John James rozm.13


Z gotowych kulek można zrobić kolczyki ,bransoletkę lub wisior .

Zapraszam do obejrzenia mojej pierwszej kulki. 8-O

:roll:

 

:roll:

 



 



Z gotowych kulek postanowiłam wykonać zestaw : kolczyki i zawieszkę do łańcuszka a w niedalekiej przyszłości  bransoletkę.

Zapraszam do oglądania. :roll:



 

Zawieszkę wykonałam z kulki o średnicy 20 mm wg. schematu z mojego kursu .

Zmieniłam tylko układ kolorów w rzędach i dodałam jasno-zielone (peridot) kryształki Swarovskiego o rozmiarze 4 mm,

oraz jasno beżowe perełki Swarovskiego o rozmiarze 4 mm.



 



Zestaw prezentuje się tak.



Pozdrawiam Was i zapraszam do odwiedzania mojego bloga. :lol:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 komentarz:

  1. Przepiekny komplet! Musiałaś się nad nim namęczyć :)

    OdpowiedzUsuń