poniedziałek, 29 stycznia 2018

Morfeus - Bransoletka / Mankiet


Witajcie ,

Jeżeli czytacie mój wpis to znaczy , że trafiliście pod właściwy adres :)
Dzisiaj tak jak obiecałam zaprezentuję Wam nową bransoletkę-mankiet " Morfeus " , której wzór znalazłam i nabyłam w sklepie ETSY . 
Bransoletkę wykonałam ściegiem peyote . Praca nad nią była bardzo czasochłonna bo wybrałam małe koraliki 15/0 ( ale warto było ) .












" Morfeus " jest jedną z wielu pirackich bransoletek , o ciekawym kształcie z motywem pięknych 
motyli . Ja postanowiłam wybrać wersję kolorystyczną niebiesko , szafirowo , zieloną ( są trzy możliwości ).









Bransoletkę wykonałam z koralików Toho Round 15/0 w kolorach : Opaque-Lustered White , Opaque-Lustered Turquoise , Opaque Cornflower , Opaque-Rainbow Nawy Blue , Semi Glazed-Soft Blue , Inside-Color Rainbow Crystal-Green Teal Line , Inside-Color Aqua-Opaque Yellow Lined , Higher-Metallic June Bug , Metallic Nebula , Pemanent Finish-Galvanized Starlight , Matte-Color Gun Metal .










W środkowej części umieściłam szafirowy kaboszon lunasoft ( pięknie opalizuje pod wpływem oświetlenia ) . Kaboszon otoczyłam koralikami Miyuki 15/0 - Opaque-Lustered Cobalt . Wokół niego zrobiłam niewielką koroneczkę i ozdobiłam 4 mm. perełkami .
Wymiary : długość z zapięciem 18,8 cm. , szerokość w najszerszym miejscu 8,3 cm. 
Zapięcie typu slide i ogniwka  pozłacane.








Mam nadzieję , że nie zanudziłam Was :)
Pozdrawiam wszystkich , dziękuję za odwiedziny i życzę udanego tygodnia .





6 komentarzy: