środa, 17 września 2014

ZEBRA NA SZYDEŁKU

Witam Was  po długiej nieobecności.

Czas płynie ........ i ........

Wakacje skończyły się , urlop w zasadzie też.

Wróciłam z pięknego miejsca na ziemi  :)

Z działeczki na Suwalszczyźnie ,  gdzie zawsze w spokoju zbieram siły na cały nadchodzący rok .

Tam w ciszy i spokoju , bez biegania do pracy korzystam z uroków natury .

A w wolnych chwilach poświęcam się swojej pasji , tworzeniu biżuterii koralikowej.

Tak właśnie powstał komplet  wydziergany na szydełku ze zwierzęcym motywem zebry , naszyjnik i bransoletka.

Naszyjnik  ZEBRA to trzy koraliki oliwki wyszydełkowane dwoma kolorami koralików toho round 15/0 : Opaque-Lustered White i Opaque Jet. Pomiędzy nimi zastosowałam korale z białego agatu . 

Tak się prezentuje ( tak , tak w końcu mam ekspozytor  :lol:  i niestety muszę z przykrością stwierdzić , że miałam wielkie trudności ze zrobieniem zdjęć , a myślałam ,że będzie łatwiej ).

:lol:

20140917_174130

:roll: 20140917_174345

:roll:

20140917_174444

:lol:

Bransoletka ZEBRA to ukośnik szydełkowo-koralikowy na 20 koralików w rzędzie.  Sznur jest długości ok. 18,5 cm. , końcówki wkleiłam w posrebrzane dzwoneczki . Zapięcie zastosowałam magnesowe posrebrzane . Użyłam tu tych samych koralików co w naszyjniku. ZEBRA wyszła prosta i elegancka . Dla ozdoby dorobiłam doczepiany charms z białego agatu ( taki mały element łączący bransoletkę z naszyjnikiem ).Wzór na nią znajdziecie :

http://jpo-rekodzielo.blogspot.com/2014/07/zebra-w-komplecie.html

Sami zobaczcie i oceńcie.

:lol:

20140917_181645

:roll:

20140917_181658

:roll:

20140917_180432

:roll:

20140917_181355

:lol:

A tak prezentuje się całość.

:lol:

20140917_181004

:roll:

20140917_181158

:roll:

20140917_180736

:lol:

Pozdrawiam Was gorąco i obiecuję już teraz częściej wrzucać coś nowego .

Zapraszam serdecznie .

:lol:    :lol:    :lol:

20140917_174130

12 komentarzy:

  1. Komplet śliczny:) Równie wdzięczny jak zeberki na sawannie:) Ale ekspozytor mało fotogeniczny i jakiś taki sztuczny;) Twoje pomysły na ekspozycję były o 200% lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję , masz rację ekspozytor to niewypał ,ewentualnie muszę jeszcze poćwiczyć jak na nim robić zdjęcia ;)
    Bo to dla mnie nowość ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudo! Zebrowe oliwki robią wielkie wrażenie, a bransoletka tylko dopełnia całości! Ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu , bardzo dziękuję :)
    Ostatnio polubiłam korale w kształcie oliwki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia nie są złe tylko na Twoim wynalazku to tak naturalnie i ładnie się układało wszystko - po prostu żyło, a na tym ekspozytorze tak sztucznie leży;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak , tak masz rację :) Coś w tym jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zebra jest powalająca! Jak Ty to robisz, że każda Twoja praca zapiera dech!pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu , bardzo dziękuję za tak miły komentarz :) Takie słowa zachęcają do działania :)
    Ostatnio miałam bardzo mało czasu i byłam bardzo nieszczęśliwa , że moja ukochana pasja musi leżeć
    i czekać na lepsze chwile ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiu ten komplet jest cudowny :) Sworzyłaś kolejny piękny i powalający komplet , naszyjnik cudeńko , bransoleta piękna , aż miło patrzeć na te piękności :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kasiu , serdecznie dziękuję :) Ostatnio bardzo lubię szydełkowe twory a szczególnie szydełkowanie kulek :)
    Taki powrót do początków mojej przygody z koralikami :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. son un sueño mil gracias

    OdpowiedzUsuń