niedziela, 4 maja 2014

WYNIKI CANDY U AGOLLOARTE-TWÓRCZO I ROZMAICIE

Witajcie !

Właśnie wróciłam z działki a tu czekała na mnie bardzo miła niespodzianka.

Wygrałam !!!

:lol:

URODZINOWE  CANDY u Agnieszki Wili na blogu  Agolloarte-Twórczo i rozmaicie 

:lol:



 

Do wygrania była ta śliczna lalka Cupcake wykonana przez Agnieszkę wg. wzoru Tilda



 

oraz bransoletka wykonana techniką beading na zapięcie magnesowe.

 



 

A oto wynik głosowania.

:lol:

Hura

:lol:

 

20140504_221457

:lol:

To jest niesamowite  , ponieważ nigdy nic nie wygrałam .

Te  " śliczne  słodkości "  trafią właśnie do mnie.


Dlatego jeszcze raz bardzo dziękuję !!!!!!!!

Gorąco polecam bloga Agolloarte-Twórczo i rozmaicie .

Znajdziecie tam wiele pięknych rzeczy tworzonych z wielką pasją przez Agnieszkę Wili .

:lol:

Pozdrawiam Was .

:lol:   :lol:   :lol:

 

4 komentarze: