środa, 7 maja 2014

TAJEMNICZY KWIAT

Witajcie

Tym razem przedstawiam Wam broszkę "Tajemniczy Kwiat ".

20140506_133808

Kryształek Swarovskiego  rivioli 12 mm - Crystal Vitral Light F oplotłam koralikami toho treasure 12/0 - Frosted Metallic Iris Green-Brown i małymi toho round 15/0 w kolorach : Opaque-Lustered Lt Beige , Silver-Lined Mauve.

:roll:

20140506_133444

W dalszym ciągu ulepszam kwiat , który tym razem ma dolne płatki zdecydowanie dłuższe od górnych.

:roll:

20140506_134030

Dolne płatki to : toho treasure 12/0 w kolorze Matte-Opaque-Rainbow Oxblood .

Górne płatki to : toho treasure 12/0 w kolorze Inide-Color Crystal-Lavender Lined.

Końcówki płatków to toho round 15/0 -Silver-Lined Mauve.

20140506_134137

Kwiat ma towarzystwo dwóch listków , które stworzyłam z koralików : toho treasure 12/0 - Frosted Metallic Iris Green-Brown i toho round 15/0 - Higher Metallic June Bug.

Środek listków wypełniłam koralikami Fire Polish 3mm w kolorze Iris Green.

Tutek na listki znalazłam na blogu :http://jolinka.blogspot.com/2013/01/tutorial-russian-leaf-listek-z-koralikow.html

Polecam , jest bardzo przejrzysty  :lol:

:roll:

20140506_134004

 

Tył broszki podszyłam ekoskórką w kolorze jasnego beżu , zapięcie metal w kolorze srebra.

:roll:

20140506_133931

Niestety nie mam jeszcze doświadczenia w mocowaniu zapięcia i samego spodu broszki ( jest to dopiero moja druga broszka ) i nie jestem z niego zadowolona  :cry:

Może następne będą ładniejsze .

Brzeg ekoskórki obszyłam toho round 11/0 - Inside-Color Crystal-Rose Gold Lined w dwóch rzędach co daje ciekawy efekt patrząc z boku.

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających .

:lol:   :lol:   :lol:

20140506_133747

6 komentarzy:

  1. Kochana! Pięknie Ci wychodzą te kwiatki .., listki.. wszystko czego się chwycisz :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Danusiu , serdecznie dziękuję , że zaglądasz do mnie czasem i zostawiasz miłe słowa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam brochy, a Twoja jest wyjątkowo urocza, ten kwiatuszek nadaje jej lekkości. Jeśli mogę coś zasugerować, to następnym razem wycinając otworki na bazę broszki, zrób mniejsze nacięcia i bliżej "blaszek". Jak na tym instruktażu:
    http://www.livemaster.ru/topic/93386-mk-po-vyshitoj-broshi-hrustalnaya-simfoniya

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety wiem, że muszę nad tym jeszcze popracować. Następna mam nadzieję, że będzie dużo lepsza :) Dziękuję za cenne wskazówki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie perfecto! Elegancja i finezja :-).Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko ! serdecznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń